5 Eylül 2015 Cumartesi

Hearthstone Destelerim Bölüm 3 : Midrange Hunter

1 yıl aradan sonra başladığım oyunda geçen sezonu rank 5'te tamamladım ki oldukça yeterli bir sonuçtu benim için. Bi bakıma da kolay oldu gibi çünkü yaklaşık 70 oyunda 5'e gelip bıraktım. Ama bu sezon hedefim Legend o yüzden baya sağlam bir Midrange Hunter destesi yaptım onu sizinle paylaşacağım.



Bin bir çeşit hunter destesi var bende hepsini araştırıp bir çoğunu da deneyip sonunda bu desteyi açığa çıkardım. Face hunterdan daha yavaş bir deste olmasına rağmen gerekli agresifliklere kesinlikle sahip. Bu sezon oynadığım ranked maçlarda 14/4 gibi gayet yeterli bir win/lose istatistiği var.

Artılarını sayacak olursak ; Kolay oynanılabilirlik, güçsüz match up sayısı azlığı, meta destelerinin çoğuna karşıı güçlü oluşu ve çok güçlü erken ve orta oyun gücü diyebiliriz.

Eksileriyse : Board clear mekanikleri oldukça sınırlı, kart çekme sıkıntısı mevcut.

Oyun tarzı olarak agresif oynamakta kesinlikle fayda var. Gerek hero power olsun gerek charge mekanikleri olsun çok uygun. Onun dışında Loatheb çok büyük önem taşıyor özellikle rakibin ağır board kontrolü kartlarının manalarına gelindiğinde atılacak bi Loatheb neredeyse oyunu orada bitiriyor.

Bunlar dışında hep yaşanan bir sıkıntı vardır şu kart yok onun yerine şunu koysam olur mu diye. Olmazsa olmaz diye bir kart yoktur bu oyunda bence. O yüzden elinizde yoksa onun yerine başka bir şey koyup onu deneyin ama öyle 1 maç 2 maç değil, 15 maç atın ard arda bakın nasıl oluyor böyle böyle sonuca ulaşacağınızdan eminim. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.