16 Eylül 2015 Çarşamba

Film Önerisi : Inception ( 2010 )

Yine bir gece ve yine yapacak bir şeyim yokken bir film patlatayım dedim. Oradan adını çok duyduğum ama tarzını çok sevmediğim bir filmi izledim Inception. Öncelikle ben genellikle komedi,romantik ya da korku türünde filmler izlerim. Bu tarz insanın içinde fırtınalar koparan ya da insanı üzen filmlerden uzak durmaya çalışırım. Çünkü zaten normal hayatımızda sürekli böyle şeylerle yüzleşiyoruz benim filmden beklentim beni üzmesi ya da kafamı karıştırması değil sadece kısa süreliğine mutlu etmesi. Ondan dolayı filmi 5 yıl sonra izleme hatasına düştüm.

Başlıkta da belirttiğim gibi bu bir inceleme yazısı değil öneri yazısı. Çünkü film inanılmaz başarılı ve konu inanılmaz komplike. En ufak bir özet yapıp okuyanlara spoiler vermek istemiyorum. Film hakkında söyleyeceğim ilk şey inanılmaz etkilendiğim olduğu zaten böyle şeylere çok kolay kapılabildiğimden film bir anda etkisi altına aldı beni. Gerçi filmin senaristini Christopher Nolan olunca çok şaşırmıyorsunuz orası ayrı. 

Filmin en önemli özelliklerinden biri de bence defalarca izlenebilecek bir potansiyelde olması. O kadar çok dikkat edilmesi gereken detay ve o kadar çok kafa karıştıracak olay var ki insan ister istemez tekrar izleme ihtiyacı duyuyor. Eğer siz de gerçekten olaylara bakış açınızı değiştirecek bir film arıyorsanız kesinlikle izlemelisiniz. Zaten bütçesi oyuncu kadrosu belli olan harika bir başyapıt olmuş. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.