14 Eylül 2015 Pazartesi

Hearthstone Destelerim Bölüm 4 : OverPowered Tempo Mage

Serinin 4. yazısının konusu Tempo Mage. İlk olarak desteyi paylaşarak başlıyorum.


Oyun içi sırasıyla anlatmaya başlamak istiyorum o yüzden;

1) Mulligan : Mulliganın türkçesi ne bilmiyorum, açıklayacak olursam o başta kartları seçip yolladığımız kısım var ya işte o. Tabiki de başlangıçta ufak kartları elimizde tutacağız. Mana Wrym, Flamecannon, Frostbolt, Mad Scientist, Sorcerer's en önemli kartlar. Bazı oyunlarda da rakibin eğer çok fazla masaya yayılacağından eminseniz Flamestrike tutmak çok güzel olabiliyor. Destedeki tek çoklu board clear olduğu için iş yapabiliyor ama çok fazla önermem.

2) Oyun içindeki kombolar : Mana Wyrm ardından kullanılan speller oyunun başı için çok başarılı. Eğer Sorcerer + spellerinizi kullanabilirseniz çok güzel bir mana avantajı oluyor. Flamewaker oynanabildiği kadar erken oynanmalı çünkü late game aşamalarında etkisini yitiriyor. Mirror Entity'i düzgün kullanmakta çok önemli. Örneğin şaman 6 manaya geçmeden önce atarsanız olası bir Fire Elemantal'dan kutuluyorsunuz ya da sizinde oluyor bir tane. En güzel kombo da boardu doldurup Counterspell+Loatheb yapmak. Bir oyunda boardda az canlı yaratıklarım varken CS+Loatheb yaptım adam 9 manaya consecration attı oyun bitti orda zaten. Onun dışında sakın sakın sakın elimde Flamewaker var ne spell varsa suratına salla yapmayın kaybedersiniz oyunu.

3)Oyun tarzı: Adı üstünde tempo. Oyun bizim kontrolümüz altında olmalı. Rakip yapacağı her hamlede bizim etkimizde kalmalı. Bunun içinde küçük ama güçlü spellerimizi ve secretlarımızı etkili kullanmalıyız. Eğer oyun kontrolümüzde gitmiyorsa da Belcher'la olduğunca savunup rakibi saçma şeyler yapmaya zorlamalısınız. 4-5 mana droplarımız oyunun en güçlü kartları zaten o aşamada oyunu koparırsınız çok büyük ihtimal.

4) Neler çıkabilir neler girebilir : Herkesin oynadığı destenin üstünde çok fazla değişiklik yaptım o yüzden binlerce seçenek var. Örneğin bazıları Counterspell kullanmıyor onun yerine Effigy kullananları gördüm ama bence çok iyi değil. Shredder'ların yerine Portal koyanlar var onlara çok uyuz oluyorum. Çünkü ben bu oyunu oynarken şans faktörünü en aza indirmekten yanayım hep. Zaten kart çekme sırasında bir sürü olaylar oluşuyor bu oranı daha fazla arttırmaya gerek yok. Onun dışında bazıları Arcane Intellect yerine Ragnaros koyuyor ki bana da mantıklı geldi ama malesef Ragnaros'um yok ekleyemedim.

5) Dr.Boom yok neyle değişeyim : Dr.Boom craftla çünkü çok güçlü.

6) Sylvanas yok neyle değiştireyim : Varsa Ragnaros olabilir o da yoksa blizzard veya flamestrike eklenebilir.

7) Bloodmage Thalnos'uda söyle tam olsun diyenleri duyabiliyorum : Kobold'la değiştirin çok bir fark olmuyor aralarında.

En son söylemek istediklerim galibiyet ve yenilgi sayılarım. Çok fazla oynadım bu desteyle gerçi o zamandan beri çok değişti ama olsun. 35 galibiyet 8 yenilgiyle gidiyor şimdiye kadar. Şunuda belirtmeden edemeyeceğim çok yüksek ranklarda oynayamadım henüz bu desteyi ondan dolayı bu oran biraz fazla olabilir. Her halükarda %60 civarı winrate sağlayacağına eminim. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.