29 Eylül 2015 Salı

The Big Bang Theory 9. Sezon 2. Bölümün Ardından

Bu sezonun 2. bölümü dolayısıyla da 2. incelemesiyle karşınızdayım. Bildiğiniz gibi her pazartesi yayınlanıyor dizi Türkçe'ye çevrilmesi salıyı buluyor sonra benim izlemem filan derken salı akşamının ileriki saatlerini bulduk.

Bu bölümün benim açımdan önemi bu sezonun nasıl ilerleyeceği açısından gösterge olmasıydı. 8. sezonun son bölümleri ve bu sezonun ilk bölümüyle birlikte ilişkilerin aşırı ön plana çıkması açıkçası benim istemediğim bir şeydi. Neyse ki bu bölümde ikisinin birden yürütülebileceği mesajlarını aldık. Artık o eski nerd komedisine dönülmeyeceği bariz ama en azından harmanlanıp devam edilmesi umut verici.



Bu bölüme gelirken ne oldu onu bir hatırlayalım isterseniz. Leonard ve Penny evlenmiş ama aralarına Leonard ve Mandy Chow'ın gemideki ilişkisi girmişti. Haberler güzel o sorunlar çözüldü çiftimiz 9 sezon sonunda mutlu ve huzurlu. Öte yandan Sheldon ve Amy ilişkisi beklediğim gibi değişmedi aralarındaki kavgalar devam ediyor. Ama Sheldon'ın acı çekmesi hiç adil değil bence. Dizideki en sevmediğim karakterin Amy olmasının bu düşünceme etkisi var mıdır bilinmez.

Onun dışında bu bölümün en komik sahnesi Howard'la Raj'ın Mandy hakkındaki esprileriydi. Baya baya güldüm. Bir de Sheldon'ın Bayraklarla Eğlence muhabbetleri oldukça iyiydi. Uzun lafın kısası sezonun ilk bölümünden sonra baya baya iyi bir bölüm geldi. Kesinlikle bekletmeden izleyin. Sizin fikirlerinizi de merak ediyorum yorum kısmına yazabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Sonradan aklıma gelen edit : İlk baştaki rüya sahnesinde baya baya kandırıldım.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.