6 Ekim 2015 Salı

The Big Bang Theory 9. Sezon 3. Bölümün Ardından

Günlerden salı yani TBBT günü yeeeeeeaaa.

Son bölüm hakkında konuşmadan önce Mayim Bialik'in dizinin geleceği hakkında söylediklerinden bahsetmek istiyorum. Yapılan röportajda Amy karakterinin ileriki bölümlerde başkalarıyla görüşeceği ve Sheldon'la ilgili olan her şeyin bittiğini söylemiş. Bu haberi duyduğumda ayağa kalktım senaristleri alkışladım clap clap clap. Daha doğru bir karar veremezlerdi herhalde. Çünkü Amy'nin Sheldon karakterini mecburen normalleştirdiğini düşünüyorum. Ki senaristlerde böyle düşünüyor olacak ki ikiliyi ayırıp Sheldon'ı daha çok eski halinde devam ettirecekler. Kesinlikle ve kesinlikle doğru karar.

Başladı başlayacak derken 3. bölümü devirdik. Sezonun ilk bölümündeki o yavaşlık ortadan kalkmış harika bir bölümdü. Bölümün konusu Leonard ve Penny'nin habersiz evlilikleri sebebiyle -yabancılarda ve özellikle filmlerde,dizilerde çok meşhur olan - yapamadıkları bekarlığa veda partilerini gerçekleştirmekti. Kızlar evde takılırken, erkekler Meksika'ya doğru yola çıktılar. Tabiki varamadılar Meksika'ya her birinizin tahmin edeceği gibi.

Komedi olarak çok güzel sahneler vardı ama Sheldon'ın We Will Rock You söyleyişinde ne kadar güldüğümü anlatamam. İşte bunlar için seviyoruz biz bu diziyi karakterleri çok özel neden normalleştirmeye çalışıyorlar anlamıyorum. Onun dışında Kaley Cuoco'ya kesinlikle uzun saç daha çok yakışıyor söyliyeyim dedim niyeyse. Anlayacağınız nasıl geçtiğini anlamadan biten bir 20 dakikaydı bu bölümden sonra diziye olan inancım çok yükseldi güzel bölümler bizi bekliyor. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Sheldon'ın performansı için :

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.