27 Ekim 2015 Salı

The Big Bang Theory 9. Sezon 6. Bölümün Ardından

Her salı olduğu gibi yine TBBT incelemesiyle karşınızdayım.

İlk olarak aklımdayken söylemek istiyorum şu bölüm sürelerini niye azalttınız a zalimler! Geçen bölüm 18 dakikaydı bu 19 dakika yetmiyor kısacık kısacık nerede o 23-24 dakikalık bölümler eheheh!

Bölümün konusu Leonard ve Sheldon'ın deneyleri için gerekli olan helyumu bulabilmeleri için uğraşlarıydı. Howard'ın Helyumcu Adamı ( HIMYM'a selam olsun ) çok güzel bir konuk karakterdi. Onunla olan sahnelerde eğlendim. Onun dışında diğer kalan grubumuz ise Amy için telefondaki bir uygulamayla 'talip' arıyorlardı ki Amy hepsinden hızlı çıkmış. Ama uygulamadaki adamlarla dalga geçtikleri kısım güzeldi. Her incelemede söylediğim gibi Sheldon ve Amy'nin ayrı yollarda ilerleyeceği her geçen bölüm netleşiyor.

Son bir değerlendirme yapacak olursam sezon güzel gitmesine rağmen ben yine de bir şeylerin eksik olduğunu düşünüyorum önceki sezonlara göre. Belki ben beklentilerimi çok yüksekte tutuyorum ama TBBT benim için asla sıradan 20 dakikalık bir komedi dizisi olmadığı için biraz kötü hissediyorum bu konu hakkında. Onun dışında bölümler kısa olduğundan dolayı bundan sonra 2 haftada iki bölümü birden inceleyip yazacağım. Bugüne açılan boşluğa da daha izlemediğim ama güzel olacağı söylenen Supergirl dizisini eklemeyi düşünüyorum. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.