22 Ekim 2015 Perşembe

The Flash 2. Sezon 3. Bölüm İncelemesi ( Wells Gerçekten Döndü Be !! )

Bir hatadır bugünü bekliyordum desem yalan olmaz. Son bölümlerde o kadar çok yeni şey oldu ki sürekli teoriler üretip kafamda sorular oluştukça bunların cevaplarını almak için sabırsızlanıyorum. Ki bir tanesinin cevabını aldık bu bölümde. Lafı fazla uzatmadan konuşmaya başlayalım.

Bölümün ana konusu Snart ailesinin geri dönüşüydü. Ama bu sefer kısmen kötülük yapmak için değil yardım istemek için. Captain Cold ve Golden Glider'ın babaları Lewis Snart arasındaki olay güzellikle işlendi. Captain Cold'u özlemişim ne yalan söyliyeyim. Kötü olacaksan öyle kötü olacaksın arkadaş. En sonunda Scofield pardon elim sürçtü Captain Cold yine hapse düştü ama geri döneceğine yüzde yüz eminim herkes gibi.



Genel değerlendirme yapacak olursak 2. sezon inanılmaz devam ediyor sürekli aksiyon olmasa da şu bilim kurgu olayları bu tarz şeyleri sevenler için - ki bende bunlardan biriyim - diziyi çok farklı bir boyuta taşıyor. Ve özellikle bu sezon o kadar çok bilmediğimiz şey var ki mesela Dr. Wells döndü diyoruz ama kim olarak döndü ya da Dr.Stein'a ne oluyor hala bunların cevaplarına ulaşacak ipuçlarına bile çok az sahibiz.

Bölümdeki olayları kısaca yorumlayacak olursak Iris'in annesi döndü ki bence ileride kilit bir rol üstlenebilir Iris üzerinde. Bakındım biraz internette asıl kadroya dahil olmuş mu olmamış mı diye çok bir şey bulamadım ama kalıcı olacağını düşünüyorum.



Öte yandan Dr. Stein son bölümde bayılmıştı bende önceki incelememde Ronnie ile ilgili olduğunu düşündüğümü söylemiştim bu bölümde yaşanan olay bunu destekler nitelikte ben Ronnie'nin hayatta olduğunu düşünüyorum. Ama ölmüşse o zaman Dr. Stein'ın içinde kalan Firestorm parçacıklarıyla bir sorunumuz var gibi ileride göreceğiz.

Jay Garrick'in kendi dünyasına açılan solucan deliğini ayarlayıp iki evren arasındaki kapıyı artık bizim dünyamız için de kullanılabilir hale getirmesi çok farklı sonuçlar doğuracak gibi. Ve kendi dünyasına dönmemesine de sevindim çünkü Barry'nin hala öğrenecek çok şeyi olduğuna inanıyorum


Son paragrafa geçmeden önce Patty Spivot karakterini çok sevdim Barry ile inanılmaz uyumlular bakalım hikaye onları nereye götürecek.

Yine her incelemede yaptığım gibi Harrison Wells konusunu sona bıraktım. Ama artık söyleyebilirim ki Harrison Wells resmi olarak geri döndü. Bu kadar sevineceğimi hiç düşünmezdim. Geri dönüşüyle birlikte tabi kafalarda soru işaretleri oluşmasına neden oldu sanki hiç yokmuş gibi. En çok merak ettiğim kim olarak ya da ne olarak geri döndüğü. Hiçbir bilgimiz yok birden çok teori var ama senaristler hangisini seçecek bilmiyoruz. Ama bildiğim tek bir şey var şu 2-3 bölüm içinde efsane şeyler olacak. Sonraki bölümün ismi 'The Fury Of Firestorm' anlayacağınız Dr.Stein ile ilgili gerçekleri sonraki bölümde öğreneceğiz. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


Önceki bölüm incelemeleri için : 2. Sezon 2. Bölüm incelemesi , 2. Sezon 1. Bölüm incelemesi adreslerine gidebilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.