28 Ekim 2015 Çarşamba

Açlık Oyunları 3 Alaycı Kuş Bölüm 1 Film İncelemesi

İlk iki filmi 1 ay önce izlemiştim okul şu bu derken tamamen aklımdan çıkmış. Bir anda aklıma geldi izleyip incelemesini paylaşayım dedim. İlk iki filmde çok kötülemiştim ama bu sefer farklı bir şeyler sunma aşamasına geçtiği için beğendim filmi. Bir de ilk başta ben sadece aksiyon ya da survival tarzda bir seri olarak hayal etmiştim ama çok fazla ideolojik yanlarının olduğunu da fark ettim bu filmde, tüm bunları bir araya getirince izlenesi bir yapım olmuş.

3. film tam olarak Katniss'in kurtarılışından başlıyor ve devrimin sembolü haline gelmesini anlatarak devam ediyor. Fakat Peeta Capitol'de esir olarak kalmış ve Katniss'in ona olan tutkusunu kullanarak devrime karşı koz olarak kullanıyorlar. Çok fazla spoiler vermek istemiyorum çünkü çok çarpıcı sahneler vardı büyüsünü bozarım diye korkuyorum.

Ezilen ve katliama uğrayan insanların güçlüye baş kaldırışını bu son filmde çok güzel anlatmışlar. Barajı patlatma sahnesinde insanların ölümü hiçe sayarak askerlerin üzerlerine koşması çok etkileyiciydi. Ama en çok etkilendiğim sahne gölün kıyısından Katniss'in söylediği şarkı ve sonrasındaki sahnelerdi. Sanki filmden alınmış değil de gerçekte olmuş olan bir katliamı anlatıyor gibiydi.

Filmin bitiş yeri de ikinci film açısından çok merak uyandıracak cinsten. Özellikle Peeta'nın hali ( izleyin anlayacaksınız ) ve Katniss'in iki arada kalmışlığı çok değişik sonuçlar doğurabilir. Öte yandan devrim başarıyla mı sonuçlanacak yoksa daha büyük acılara mı yol açacak çok belirsiz. Son filmi heyecanla bekliyorum ilk iki filmde tüm söylediklerimi yutturdukları için tüm emeği geçenlere helal olsun. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.