28 Ekim 2015 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 4. Bölümün Ardından ( Biri Durdursun Şu Dizinin Temposunu !! )

Vaaaaov vaaaaov vaaaaov The Flash efsanesi devam ediyor. Sezona inanılmaz başladı öyle devam ediyor diyorduk biraz sakinleşicek derken bombalar ardı ardına patlıyor. Muhteşem bir bölümü daha geride bıraktık ama bazı sorularımıza cevaplarda almış olduk isterseniz konuşmaya başlayalım.

Bölümün adı sayesinde geçen haftadan beri Firestorm meselesinin çözüleceğini biliyorduk. Nitekim öyle de oldu. Ronnie'nin eksikliği yüzünden vücudundaki genlerin tekrar tamamlanması gereken Dr. Stein'a yeni bir eküri lazımdı. Bunlardan ilk olarak Henry Hewitt denendi ama işler ters gidince bölümümüzün kötü meta insanına dönüştü. Ama Jefferson'la işler yolunda gidince Firestorm geri döndü. Ben geri döndürme tarzlarını çok sevdim hem çok mantıklı hem de Ronnie sorunu hakkında hala ip ucu vermediler, biraz merak iyidir. Ben tekrar tekrar söylemek istiyorum Ronnie kesinlikle hayatta ve buna ters bir şeyler olmaması hoşuma gidiyor.



Bölümde diğer işlenen konu Iris'in annesi hakkındaydı. Sonu üzücüydü tamam ama o bahsedilen hastalığı S.T.A.R Labs'te çözebilirler gibi geliyor bana ileriki bölümlerde. Öyle çok imkansız şey görüyoruz ki o hastalığı tedavi etmeleri çok basit gibi geliyor bana. Bu tahminimden dolayı sonraki bölümlerde Iris'le annesinin bir şekilde barışacağını düşünüyorum. Çok iyimser bir teori oldu ama en güzeli böylesi.

Firestorm'dan, Iris'ten bahsettik geriye asıl bomba kaldı. Bölümün sonunda Harrison Wells'in Flash'ı YÜRÜYEN KÖPEK BALIĞI'ndan kurtarması. Bana çok çok ilginç geldi. İlk olarak aklıma 2. hafta incelememde bir okurun yorum kısmında yazdığı teori geldi onu burada paylaşayım öncelikle. Adı olmadığı için ismini paylaşamıyorum kusuruma bakmasın.
Benim tahminim üzere, Zoom kesinlikle Eobard Thawne'ın o evrendeki hali ancak Harrison Wells o evrende bildiğimiz Harrison Wells değil. Yani bizim evrendeki Eobard Thawne'ın ele geçirmediği haliyle iyi adam. Ve belki Flash'a bu sezona iyi adam haliyle yardım etme gibi bir olasılığı olabilir ki senaristler burada Barry'nin tekrar güven sorununu yansıtacak seyirciye ve Barry ve diğer takım üyelerinin bunu sindirme süreci tabiki. Bir tane daha Harrison Wells kötü karakteri yapacaklarını zannetmiyorum en azından Flash olarak yoksa seyircinin emin olun bir süre sonra sıkılacağını düşünmüşlerdir. Kısaca özetlemek gerekirse bana mantıklı görünen bu sezon o evrendeki Eobard Thawne'ın gerçekten de görünümüyle Zoom olduğu ve o evrendeki Harrison Wells'in de aynı şekilde STAR LABS in sahibi olan iyi bir adam olduğu.
Son sahne arkadaşın teorisini tamı tamına destekler biçimde gerçekleşti. Bir an şüphelendim kendisinin senarist olduğundan o derece. Ama bence yerine oturmayan parçalar var. Ya ben bu paralel evrenler teorisini çok yanlış algılıyorum ya da bunların hepsi bir oyunun parçası. Ben ısrarla Harrison Wells'in öbür dünyada da bilim adamı olması ve S.T.A.R Labs'in başında olmasını çok şüpheli buluyorum. Atıyorum neden yazar olmamış ya da öğretmen de gidip onda da bu dünyayla paralel bir şekilde devam ediyor. Bu soruma düzgün bir cevap hala bulamadım. Açıkçası çok az bilgi var elimizde ve teorilerimiz çok tahmini oluyor bu konuda biraz canım sıkılmaya başladı. Önümüzdeki bölümde artık daha net cevaplar almak istiyorum. Umarım üstteki paylaştığım gönderideki gibi ilerlemez olaylar ve Harrison Wells kötü adam olur öyle sevdik onu hepimiz. Merakla ve heyecanla önümüzdeki haftayı bekliyorum okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Dipnot : Spivot ve Barry ikilisi baya güzel olabilir aslında ..


3 yorum:

  1. Ben Ronnie'nin kesin ölümünün gerçekleştiğini düşünüyorum. Belki öbür evrende hayattadır ama asıl evrende öldü. Çünkü Legends of Tomorrow dizisine geçecek firestorm ve yine jax elemanımız var. Yani Ronnie ile alakalı hiçbir şey yok. Deiğim gibi olsa olsa öbür evrende hayattadır. Ya da o hortum gibi şey oluştuğunda öbür evrene geçiş yapmıştır. Ama öldüğü gerçeği daha mantıklı geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öbür evrene geçenlerin tekrar eski evrenlerine geçebileceğini dolayısıyla Ronnie'nin İSTENİRSE geri gelebileceğini düşünüyorum ben açıkçası.

      Sil

Yorumunuz için teşekkürler.