29 Ekim 2015 Perşembe

Arrow 4. Sezon 4. Bölümün Ardından ( Liza Warner You Have Failed This City )

Sezonun 4. bölümü temposundan çok bir şey kaybetmeden aynı hızla devam etti. Aksiyon sahneleri değil de asıl bölümdeki replikler inanılmaz güzeldi. Herhalde sağlam repliklerden capsler yapsak 8-9 tane çıkar en az. Uyuz olduğum Lance'in konuşmasından ben bile etkilendim bilgisayar başında.

Bu bölüm biraz Oliver ve Lance iş birliğini kurmak üzereydi. Bu yüzden konu olarak Damien Darkh değil de kötü polis çetesi olan Liza Warner ve ekibi ele alındı. Böylece kötü polislere karşı iyi (!) polisin ve Team Arrow'un mücadelesini gördük. Ama ben tüm bu olanlara rağmen Quinten'e güvenemiyorum. Özellikle önceki sezon öyle şeyler yaptıktan sonra bir anda böyle değişmesi hayra alamet değil. Yaptıklarının hepsi oyun çıkabilir de çıkmayabilir de.

Sara konusunda ben Laurel'in hata yaptığını düşünüyorum. Ölümden geri gelme olayını saçma bulma konusunu bir kenara koyarsak, Sara'nın dönüştüğü şeyin ne olduğunu bile kimse bilmiyor. Bir de bölüm sonunda kaçmış, kaçırılmış olma olasılıklarını göz önüne alırsak yakında hatta çok yakında ( evet biraz bakındım internetten ) neler olacağını öğreneceğiz sabredin biraz.



Ray'in ölmediğini hepimiz biliyoruz. Hiç inandırıcı olmamıştı o kısım zaten. Yavaş yavaş geri döndürme aşamalarının başlamasına sevindim. Nerede olduğu konusundan kötü duyumlar aldım ( Damien Darkh yine işin içinde ) ama malesef o sorunun nasıl çözülebileceğini bilmiyorum. Belki yan dizilerle birleşecekleri büyük bir bölüm olabilir çokta güzel olur eğer öyle olursa.

Oliver'ın başkanlığa aday olarak hata yaptığını düşünüyorum. Neden derseniz zaten Damien Darkh senin peşinde bir de başkan adayı olarak kendine ek sorunlar açması işlerin daha da fazla karışmasına sebep olacak düşünemiyor musun bunu ? Gerçi bize hava hoş ne kadar çok aksiyon o kadar iyi.

Yeni merkezi de beğenmeyen çıkmamıştır bu sefer diye düşünüyorum. Neredeyse her sezon mekanı yenileyerek o aynı mekan sıkıcılığını atmaya çalışıyorlar bu sefer oldukça güzel olmuş. Benim bu bölüm hakkında söyleyeceklerim bu kadar gelecek bölümün Sara hakkında olacağını biliyoruz güzel bir bölüm bizi bekliyor. Heyecanlıyız ve hazırız. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Bombayı sonda patlatayım dipnotu : John Constantine Geliyooor.


2 yorum:

  1. Dostum blogun çok güzel,yazılarına bayıldım. Ama ciddi ciddi tema değişikliğine ihtiyacın var.

    Canım sıkıldıkça blogger teması editliyorum eğer istersen elimde bir tane var verecek dost arıyorum.

    Ben blogumdaki temayı istersen verebilirim sana. Blogumu aktif olarak kullanmadığımdan. Cevabını bekliyorum :). Bana blogumdan ya da buradan yazarsan yardımcı olabilirim :). (Not : siteme girmek için http://www.androlab.tk şeklinde girmen lazım).

    Cevabını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim. Tasarımı bilerek böyle sade ve özensiz tuttum. Çünkü önemli olan içindeki yazılar benim için dikkat dağıtıcı şeyleri istemiyorum pek fazla tasarımda en azından bir süre için böyle olması daha mantıklı geliyor bana. Teklifin için teşekkürler.

      Sil

Yorumunuz için teşekkürler.