10 Ekim 2015 Cumartesi

The Flash 2. Sezon 1. Bölüm İncelemesi

O kadar beklemeden sonra beklediğimiz günler geldi ve Flash başladı. Arrow'un kardeş yapımı gibi başlasa bile bence ilk sezonuyla Arrow'u geride bırakmıştı bakalım bu sezon neler olacak.

Öncelikle 1. sezonun en sonunda neler olmuştu nerede bırakmıştık onu hatırlayalım istiyorum. Dr. Wells kendi geleceğine gidebilmek için Flash'le anlaşma yapmıştı. İkisinin yaratacağı teklikle Wells kendi zamanına gitmeye, Barry ise annesini kurtarma çalışacaktı. Ama Barry'nin Wells'i geleceğe göndermeme kararı yüzünden bunlar gerçekleşmemiş ve kavgaları sırasında Dr. Wells'in atalarından Eddie kendini öldürerek Flash'ı kurtarmıştı. Daha sonrasında da gökyüzünde açılan tekillik kapanmamış ve şehri yok etmeye başlamıştı. En son sahnede ise Flash bu hortumun içine doğru koşmaya başlamış ve sezon orda bitmişti.



2. sezon tüm bu olayların tam 6 ay sonrasında başlayıp flashbacklerle bize olanları anlatmaya çalıştı. İlk bahsetmek istediğim tekillik nasıl yok oldu sorunsalı. Barry kabaca hortumun içinde koşarak onu kontrolü altına almaya çalışırken yok etmeleri için son bir güç ayrılığı gerekiyordu bunun için de Ronnie ve Martin Stein de tekliğin içine girdiler sonunda tekillik yok oldu ama Ronnie kurtulamadı. İşte bu olanlardan sonra Barry herkesi kendinden uzaklaştırmaya çalışmakla 6 ayı geçirip geceleri şehrini tekrar inşaa ediyordu.

Bu bölümde gördüğüm önemli bir kaç olaydan daha bahsetmek istiyorum. İlki Dr. Wells'in Barry'nin babasının hapisten çıkışını sağlayacak olan itirafı gerçekleştiren video kaseti yollaması. Barry'nin babası o kadar uğraştan sonra dışarı çıktı ama şehirde kalmasının Barry'e zarar vereceğini düşündüğü için şehirden ayrıldı. Bunun etkileri ne olacak ileriki bölümlerde göreceğiz.



İkinci olarak son sahnedeki Jay Garrick'i bi yerden hatırlıyorum dedim anında ama çıkaramadım. Hemen googlelayınca Garrick'in diğer Flashlardan biri olduğunu hatırladım. Onun diziye girmesi bütüm ihtimal Earth 2 ile alakalı diye düşünüyorum. Bunlar daha çok çizgi romanlarla ilgili şeyler dizide nasıl ilerler bilmiyorum ama şu an dizide ikinci bir Flash daha olduğu kesin.

Son olarakta Zoom karakteri bu sezonki Reverse Flash hayırlı uğurlu olsun. Kaç tane Flash oldu şimdi 3 galiba. Anlayacağınız bol hızlı bir sezon olacak gibi gözüküyor. İlk sezondaki meta insanların yerini bu sefer tekillikten gelenler alacak gibi.

Toparlamak gerekirse 1. sezonu toparlayan ve 2. sezonun açılışını yapan güzel bir bölümdü. Arrow'la birlikte çekilen bölümleri özellikle bekliyorum. Önümüzdeki haftalar çok güzel olacak inanıyorum siz de inanın. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Dipnot : Yazıda tamamen diziden bahsedilmiş olunup, çizgi romanlarda neler olduğu umurumda bile olmamaktadır.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.