21 Ekim 2015 Çarşamba

The Big Bang Theory 9. Sezon 5. Bölümün Ardından

Bugün salı salı TBBT günü diye giriş yapamıyorum çarşamba oldu malesef.

Bu haftaki bölüm zaten çok kısaydı 22 dakika süren bölümü 18 dakikaya düşürmeleri hoşuma gitmedi zaten ucu ucuna yetiyordu haftalık dozumuz. Herneyse işte bu bölüm Sheldon'ın artık Amy'siz olacağının kesin olarak kesinleştiği bölüm oldu diye düşünüyorum. Senaristler yaptıkları açıklamalara paralel olarak tarafları başkalarıyla görüştürme çabası içindeler. İlk bölümdeki mi incelememde söylemiştim tam hatırlamıyorum, ben bu ayrılığın dizinin iyiliğine olacağını komedinin artacağını düşünmüştüm. Amma velakin daha çok üzgün Sheldon ortaya çıkarmakta kullandılar güzel olmadı.



Diziyle ilgili biraz eskileri özlüyorum nedense mesela efsane D&D sahneleri ya da Sheldon'ın bazingalarını. Çok fazla bahsettiğim dizinin işleyişinin değişimi çokta güzel olmadı bence. Bölüme gelecek olursak Barry karakteri çok eğlenceliydi yeniden görmek çok güzel oldu. Umarım Amy ile ilişkileri başlayıp dizide kalıcı olur zaten Sheldon'la anlaşamıyorlardı inanılmaz bölümler görebiliriz. Onun dışında dizide görmediğimiz tarzda espriler vardı onlar hoşuma gitti. 18 dakikalık bölüme iki kısa paragraf yeterli gelecektir. Haftaya görüşürüz okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


Sondaki hüzünlü sahneden bir an :

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.