22 Ekim 2015 Perşembe

Arrow 4. Sezon 3. Bölümün Ardından ( Twisted Fate ?? , Sara ?? , Lazarus ?? Neler oluyor öyle )

Arrow Arrow Arrow !

Efsane başladı efsane devam ediyor. Bol aksiyonlu, kafamızdaki sorulara bol cevaplı dolayısıyla bol eğlenceli bir bölümü daha geride bıraktık. Damien Darkh yine durmuyor bu seferde ekibimizin başına Double Down'ı sardı. Karakteri bir ben mi Twisted Fate'e ( Bir LoL Şampiyonu ) benzettim diye düşündüm ama yorumlarda da benzerlerini görünce içim rahatladı. Double Down tabiki başarısız oldu ve bunun en büyük artısı John ile Oliver barıştılar. Uzun süren gerilim sonunda bitti daha güzel günler bizi bekliyor diyebilirim.



Son bölümde Laurel ve Thea hem Sara'yı geri döndürebilme umudu hem de Thea'nın kanasusamışlığına çare bulmak için Nanda Parbat'a gitmişlerdi. Neler olacağını az çok tahmin ediyorduk beklentilerimiz gerçekleşti. Sara diziye 7848941. kez geri döndü umalım ki artık son olsun. Gerçi döndü ama birçok soruyla birlikte döndü. Öncelikle Thea'nın ölmeden çukura girdiğinde ne hale geldiğini görüyoruz. Sara'nın ölüp dirildiğini düşünecek olursak nasıl durumlara gireceğini tahmin bile etmek istemiyorum. Bir de Oliver'ın bu olanlara vereceği tepki bence sonraki bölümlerde kilit rol oynayacak. Thea'nın durumu da bana Legend Of The Seeker dizisini hatırlattı. Orda da ölümden dönenlerin hayatta kalabilmek için insan öldürmesine dayalı bir olay vardı tam tamına aynısı olmasa da benzerlik dikkatimi çekti. Son incelememde Lazarus hakkında konuşurken senaristlerin açıklamalarını kaçırmışım o yüzden o kısımda hatalarım olmuş kusura bakmayın. Ama Lazarus'un devreden çıkarılması dizinin selameti açısından oldukça iyi oldu.

John'un kardeşinin katilini araması, Thea ve Sara'ya olanlar, Damien Darkh tehlikesi, meta insanlar ve ilk bölümün sonundaki olay derken bu sezonun çok geniş bir konusu var. Güzel ilerliyor şu an için takipteyim okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Dipnot : Oliver'ın adadaki hayatı aşırı yavaş ilerliyor ileriki haftalarda konular birikince onunla ilgili büyük bir yazı yazmayı düşünüyorum

Diğer bölümlerin incelemeleri için : 4. sezon 1. bölüm 4. sezon 2. bölüm linklere tıklayabilirsiniz




2 yorum:

  1. Ya aga ne twisted fate i dalgamısınız double down 25 sene önce dc tarafından çıkarılan bi çizgi roman karakteri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum benziyor dedim zaten. Demekki LoL oradan esinlenmiş kızacak ne var anlamadım.

      Sil

Yorumunuz için teşekkürler.