7 Eylül 2015 Pazartesi

Mr.Robot Sezon Finali İncelemesi

İlk söylemek istediğim sezon finalinin ayın 25'inde olması gerekiyordu. Ama Amerika'da yaşanan gazeteci cinayetine benzer bir sahnenin finalde olduğundan dolayı gerekli ve olması gereken bir özen gösterilip ayın 2'sine çekildi sezon finali. Bu konuda hassasiyetinden dolayı her kimin emeği geçiyorsa gerçekten tebrik etmek gerekiyor. Bize bakıyorsun her gün bir şehit haberi var kanallarda ise yok eşim şu kadar acı biber yer yok bilmem ne saçma sapan yayınlar devam ediyor. Keşke hep kötüleğimiz batının aslında ne kadar bizden ileri olduğunu kabul edip onun gibi olmaya çalışsak. Herneyse bu kadar sosyal mesajdan sonra artık sezon finalinin incelemesine geçelim.

Sezon finali 2'sindeydi ama anca izleme fırsatı bulabildim. En son söylenecek şeyi ilk söyleyeyim ben beğendim kesinlikle. Yorumlarda da okudum bana da öyle geldi sanki bir filmin sonuymuş gibi sonraki sezon yokmuş gibi çekilmiş bir bölümdü. Yani sizi saçma sapan bir sonla sonraki sezonu beklemeye itmeye çalışmıyordu o açıdan gerçekten beğendim. Ha diyeceksiniz Tyrell konusu açıklığa kavuşmadı o kadarcıkta olsun zarar gelmez.



Son bölümün genel bir özetini yapacak olursam ; hayal gerçeğe dönüşüyor. Evilcorp'un dosyaları hackleniyor işte. Ama sorun şu ki Elliot hiç bir şey hatırlamaz halde Tyrell'in arabasında uyanıyor. Her yerde Tyrell'i araması daha sonra son bölümde onu terk eden hayali babası Mr.Robot'a ulaşma çabaları derken etkileyici repliklerle sezon bitiyor. En son sahnede ise tahminimce WhiteRose'u görmüş olduk ki o sahnenin altından bir şeyler çıkacağından kesinlikle eminim.

Bu bölümün ardından bir kaç kişi hiçbir şey anlamadım gibi yorumlar yapmış. Olayda o zaten herkesin kendince bir şey çıkarması diziden. Sana salak gibi böyle böyle diye bir şey anlatan dizilerden biri değil bu. Ha kabul bazı sahnelerde sınırlar çok zorlanıyor katılıyorum ama bu nasıl dizi saçmalık filan demek haksızlık olur kesinlikle. Bir de bu bölümle birlikte birkaç kişi Tyrell'le Elliot'ın da aynı kişi olduğunu düşünmeye başlamışlar. Bana biraz saçma geldi. Gerçi karısıyla konuşma sahnelerindeki muhabbetlerden benim de içime şüphe düştü bir de Angela'nın o kadar önem kazanmasını da eklersek işin içine çok mantıklı oluyor ama sanmıyorum öyle olduğunu başka bir açıklaması vardır.



Öyle ya da böyle bu sezonu bitirdik. Bir ara ciddi ciddi bırakmayı düşünsem de son bölümlerle iyi ki devam etmişim dedim. Önümüzdeki sezon büyük ihtimal kaostan sonrasıyla devam edecektir ama nasıl bir tempoda gider çok emin değilim. Arada haberler olunca sizinle paylaşacağım ama dizi bölümleri 2016'da gelecekmiş o zaman kadarki son Mr.Robot bölüm incelemem.Diğer incelemeleri de blogumdan okuyabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın. 



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.