23 Eylül 2015 Çarşamba

League Of Legend'un Yeni Şampiyonu: Kindred İncelemesi

LoL'ü bilgisayarım patladığı için bıraktığımdan bahsetmiştim. Ama dünyasından kopmak olmaz. Bugünkü konumuz da LoL dünyasının yeni şampiyonu Kindred.

Uzun bir aradan sonra yaklaşık 3 aydan bahsediyorum yeni şampiyon ortaya çıktı. Normalde 2 aylık aralıklarla hatta bazen ard arda çıkmasına alıştığımız yeni şampiyona bu kadar geç merhaba dememizin sebebi olarak aşırı büyük değişiklikleri görüyorum. Özellikle yetenek gücü ( AP ) eşyalarındaki değişiklikler ardından da Ezergeçerler ( Mordekaiser, Darius, Skarner, Garen ) üstünde yapılan neredeyse yenilemeler bu gecikmeye sebep oldu diye düşünüyorum. Ha bir de Dünya Şampiyonası geliyor derken iyice uzadı süre.



Öncelikle bahsetmek istediğim Kindred'in değişik bir şampiyon olduğu. Gnar gibi ya da Nidalee gibi 2 karakterin birleşiminden oluşuyor, Kurt ve Kuzu'dan. Ama dönüşme mekanizması yerine ikisini de aynı anda oyunda tutmak üstüne çalışmışlar. Hikayesine de ufacık bir değinecek olursak yalnız kalmak istemeyen karakter kendini ikiye bölüyor böyle bir yaratık çıkıyor ortaya falan filan.

Şampiyonun ormancı ve nişancı rollerinde oynanacağını söylemiş RİTO. Bana kalırsa ormancı olma olasılığı neredeyse 0 gibi bir şey. Kitle kontrolü açısından oldukça zayıf işlevsel yetenekleri var ama ormancı olmanın asıl gereklerini yerine getirecebileceğini düşünmüyorum.



Benzediği şampiyonlar açısından biraz Quinn biraz Kalista ultisi sebebiyle de biraz Bard'a benzettim ben. Eğer taban hasarları yüksek olursa bir dönem metanın kralı haline gelir gerçekten çok güzel mekanikleri var şampiyonun çünkü.

Kindred şu anda PBE'de test ediliyor. Oyuna geldiğinde tekrar bir incelemesini yaparız nasılmış nasıl değilmiş diye o zamana kadar kendinize iyi bakın, takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.