22 Eylül 2015 Salı

The Big Bang Theory 9. Sezon 1. Bölümün Ardından

Daha önce birkaç dizinin bölüm bölüm incelemesinin geleceğinden bahsetmiştim sizlere. İçlerinden ilk açılışı The Big Bang Theory'le yapıyoruz.

Dizinin ilk incelemesi olacağı için 8. sezonun sonuyla ilgili bilgilendirmeleri yaparak başlamam gerektiğini düşünüyorum. Ne olmuştu 8. sezonda ; Pennie ve Leonard'ın uzun süredir nişanlı kalıp evlilik aşamasına geçememelerinin sonucunda son bölümde Vegas'a evlenmeye gittiklerini görmüştük. Ama yolda konuşurken Leonard ilişkileri devam ederken başka biriyle öpüştüğünü itiraf edince evlenecekler mi ne olacak belli olmadan sezon bitmişti. Öbür taraftan Sheldon ve Amy'nin ayrılığı ardından Gollum ve yüzük sahnesi dizinin en üzücü sahnesiydi herhalde. Tüm bunlarla birlikte yeni sezona ve muhtemelen sondan bir önceki sezona geçtik.



Haberler kısmen iyi kısmen kötü. Pennie ve Leonard evlendiler SONUNDA 9 sene dile kolay 9. Ama o ufak aldatma muhabbeti bütün düğün sonrasını mahvedip ikisi kavga halinde geri döndüler. Öbür yandan Sheldon ile Amy'nin araları hiç olmadığı kadar kötü. Dizi bi anda aşk dizisine döndü noluyoz dedim valla. Tüm bunları geçersek komedi olarak son sezon ve bu bölüm önceki sezonları çok fazla aratıyor. O eski nerd ve güzel kız komedisi şekil değiştirip ilişkiler üzerinden komediye dönüşüyor malesef. Ha gülmedim mi güldüm ama eski salt komedi halleri çok daha iyiydi.

Anlayacağınız hafif duygusal hafif komik çok az Raj'lı bir bölümdü. Umarım eski akışına döner dizi. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Penny Nack Nack Nack ! ! !



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.