1 Eylül 2015 Salı

Film İncelemesi : Aloha ( 2015 )

2 saat önce yeni çıkmış-çıkacak filmlere göz atıyordum. İçlerinde en ilgimi çeken film Aloha oldu çünkü inanılmaz bir kadrosu var filmin. Bakabildiğim kadarıyla vizyon tarihi Türkiye'de 4 Eylül yani daha çıkmadı ama yine de izlemişken hakkında bir kaç şey yazmak istiyorum. Süper kadro çok heyecanlandırıyor bakalım film öyle mi.

Filmin konusu aslına bakarsanız yok gibi bir şey. Brian adlı paralı askerin Hawaii'de üs kurulması olayına öncülük yapması diye çok zorlarsak bir şey çıkarabiliriz belki. İlk olarak söyliyeyim hatta The Arrow'un ağzından söyliyeyim hatta yazara hitaben söyliyeyim '' You Have Failed Me '' . Harbi yani o kadroya böyle film mi olur Allah aşkına. Cidden yazacak konu bulamadım giriş kısmını hiç olay örgüsü denen bir şey yok filmde. Karakterler arasındaki bağlar öyle sıradan ki. Paralı asker rolünde gördüğümüz Bradley Cooper hemen anında yanına yardımcı verilen ordu askeri rolündeki Emma Stone ile ilişki yaşamaya başlıyor çok şaşırdık cidden. Sonra (filmde daha önce ordaki sıraya uymuyorum ) taaa eski aşkı tören düzenleyicisi mi ne Tracy yani Rachel Mcadams ile bir şeyler oluyor gibi. Bir kötü adam oluyor bir iyi adam filan falan. Yani hiçbir şey anlamadım filmden. Sırf kadrosu yüzünden izledim.



Onun dışında diyaloglar inanılmaz kopuktu. Bir sahne vardı hele birileri dans ediyor sonra 2 tane filme hiç etkisi olmayan karakterin konuşmasına geçiliyor ordan işler ciddileşiyor derken ne olduğunu anlamadım. Ayrıca daha ilk tanışma sahnesinden Tracy'nin büyük kızının babasının Brian olduğunu anladım inanılmaz basitti olayların akışı.

Oyunculuklara gelecek olursak Rachel'ın annelik rolleri inanılmaz iyiydi bence muhteşem oyunculuğu var. Bradley Cooper ve Emma Stone'da idare etmişler işte. Ama benim anlam veremediğim şey elinde böyle kadrolar varken böyle senaryolarla nasıl çöp ediyorlar anlamış değilim. Belki benim beklentilerim çok fazla bilmiyorum ama yine de ben yazsam bundan iyi olurdu diye düşünüyorum.

Son olarakta Hawaii gerçekten güzel bir yer. O ormanlar filan umarım oralara gitme şansına ulaşırız bir gün hepimiz. Yani anlayacağınız zaman geçirmelik bile olsa izlenmemesi gereken kötü filmler listeme giriş yapan kötü bir film oldu eğer izlemeyi düşünüyorsanız vazgeçin. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.