25 Mayıs 2016 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 23. Bölümün ( Sezon Finali ) Ardından ( Tüm Hikaye Baştan Başlıyor !! )

The Flash'ın 2. sezonun sonuna geldik. Ne zaman başladı ne zaman bitti anlamadım bile. Bu sezonla ilgili genel yorumum çok çok güzel başladı ama aynı güzellikte bitiremedi. En basitinden Zoom'u alt edişleri bile fazla basitti bana kalırsa. Hele Barry'nin annesini kurtarması tamam sonraki sezona temel hazırlıyor ama tam bir saçmalıktı. Birkaç gün geriye gittiğinde neler olduğunu bilen Barry nasıl böyle bir şey yapabilir ki? Geçen sezonki Iris olayı sonra bu sezonki Felicity-Oliver olayındaki şeyler. Zamanı değiştirmek hiçbir işe yaramıyor çünkü olacakalr er ya da geç oluyor. Iris yeniden Barry'den hoşlanmıştı mesela ya da Oliver ile Felicity tekrar ayrıldılar işleri düzelttikten sonra Barry. Dolayısıyla bana şu zamanı etkileme muhabbeti biraz saçma geliyor. Bir de annesi kurtulduğuna göre babası da hapse gitmedi diye her şeyin değiştiğini de düşünebiliriz ama o işin öyle yürümediğini düşünüyorum. Yoksa her şey herkes değişmiş olacak. Çünkü gördüğümüz en büyük zaman yolculuğu 1 haftaydı herhalde. 20 yılla arasında baya bir fark var. Bilmiyorum bu son benim için ne bu sezon adına güzel oldu ne de sonraki sezon adına umutlandırdı. Geçen sezonun sonunda Barry karadeliğin içinde yok olmuştu öyle bir finalde bu noktaya düşmek güzel değil. Ha söylemeden edemeyeceğim The Flash'ın ilk sezonu çok efsane olduğundan böyle konuşuyorum yoksa bu sezonu da 50 kez olsa izlerim orası ayrı. Sadece beklentiler çok büyüktü onu karşılamadığını düşünüyorum. Bir de şu var ki The Flash ile Arrow'un evreni aynı sonuçta dolayısıyla o dizide de değişiklikler mi olacak buna Supergirl'de dahil olay nereye gidecek bilemiyorum. Giriş konuşmasını çok uzattım final bölümüne geçelim.



Benim farkettiğim kadarıyla bu sezonki Zoom'u yani Hunter Zolomon'u Wally ile kullanmak yerine Barry ile kullanmışlar. Şöyle ki normalde Zolomon Wally'nin düşmanı. Kafayı Wally'e takmıştı onun hiç bir trajedi veya zorluk yaşamadan Flash olmasının onun gücünü azalttığını düşünüyordu. Dolayısıyla Wally'i hızlandırmak için sürekli onun başının belası oluyordu. Diziye gelirsek de bunu Barry için yaptığını görüyoruz. Özellikle son bölümde bunu çok fazla vurguladılar hatta en büyük trajedi olan babasının ölümünü bile yaşattı o karaktere ki en sonunda Barry daha da güçlü oldu bu sayede Zoom'u yenebildi. Buradan da anlaşılacağı üzere bana kalırsa Flash değişmeyecek yani sürekli ana Flash Barry Allen kalacak. Ben DoctorWho'daki gibi değişirler belki diyordum ama bu olanlardan sonra o inancım gitti. Yani anlayacağınız bir bakıma Zoom kendi kendini yenmiş gibi bir şey oldu. Tüm kopyaları ona verdi ve Barry'de yapması gerekeni yaptı o kadar. Bence bu sezon daha iyi bir sonu hak ediyordu. Tüm sezonun sonundaki büyük olayın yaklaşık 7 dakikada bitmesi bana basit geldi. Gerçi finaller hep hayal kırıklığı olmuştur, insanın hayat kötü bile olsa devam etme dürtüsüne ters düştüğünden olabilir. Çok açıklanacak konuşulacak bir şey yok Zoom'u yendik peki herkes mutlu mu? Hayır.



Barry'nin mutsuz olmasını anlayabiliyorum. Iris'le olan diyaloglarında geçtiği gibi Barry çok fazla şey kaybetti önce annesi sonra babası bir de üstüne Jay Garrick'in babasının görsel ikizi olması. Bir yerden sonra, ailesini koruyamadığı yerden bahsediyorum düşmana karşı zafer kazanmanın ne önemi var ki? Dolayısıyla Barry'nin içinde bulunduğu durum anlaşılabilir. Ama tüm dünyanın kaderini değiştirebilecek bir davranışta bulunmak o konuda şüphelerim var. Eğer zaman gerçekten değişirse büyük ihtimal Iris'le tanışmıyor olması lazım Joe ile belki çalışma yerinden tanışıyor olabilir gibi gibi derken her şey ama her şeyin değişmesi söz konusu. Peki öyle olacak mı orasını merak etmemiz için yaptılar zaten onun için de 5 ay beklememiz gerekiyor. Seneye çok büyük ihtimal yine Reverse Flash göreceğiz büyük kötü olarak. Eobard Thawne iyiydi ilk sezonda o yüzden belki tekrar yükselişe geçer dizi. Belki de yeni birileri katılır diziye. The Flash incelemeleri bitti diye üzülmeyin yazın Mr.Robot var ayrıca dizi incelemesi yapmadığım zamanlarda film incelemeleri yapıyorum aynı tempo devam ederiz. Hatta yazın başlayacak güzel bir iki dizi haberi aldım onlara da göz atarız. Okuduğunuz için teşekkürler The Flash'ın 3. sezonunda görüşmek üzere takipte kalın.

Dipnot : Her ne kadar Wally'den bahsetsem de diziden bildiklerimizle ilerlemeye çalıştım.


5 yorum:

  1. Barry'nin 4 tane alternatif zamanı var 4'ün de de flash oluyor.Asıl zaman çizgisi annesinin öldüğü zaman çizgisidir.Flash Ponit Paradox'u izlersen kafandaki soruların hepsi gidecek emin ol.Hunter Zolomon bizim bildiğimiz hunter zolomon değil (BLACK FLASH OLARAK KULLANDILAR TAMAMEN BLACK FLASH OLDU SONUNDA) ilerde başka bir hunter zolomon görmemiz mümkün.Bambaşka birini.Black flash bu arada flashların azraili gibi bir şey.
    Barry'nin zaman çizgileri
    1.Annesinin öldürülmediği yani thawne'in geçmişe gitmediği normal şartlar altında flash oluşu
    2.Annesinin ölümü ve trajik hayatı sonunda flash oluşu
    3.Geçmişe gidip annesini kurtarması ve flashpoint paradox'u oluşturması.
    4.Bunu tam hatırlayamadım.Ama bir tane daha var.

    Ayrıca new 52 adlı çizgi romanda dc evrenin de wally west kid flash olarak kalıyor.Hunter zolomon barry'nin düşmanı oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Yani anlayacağım flash için ekmek çok ayrı ayrı 4 tane hikaye yazılabilir,ve daha fazla.

    YanıtlaSil
  3. Bu bölüm tam flashpoint paradoxtu black Flash falan bi kırmızı gözlü Thomas wayne imiz eksikti :D ayrıca jay garrick olarak barrynin babasını kullanmaları iyi olmuş bence yaşlı biri giderdi zaten jay garrick modeline tam golden age karakteri olmuştu biraz daha yaşlı tecrübeli

    YanıtlaSil
  4. ben çizgi romanı okumadım ama bahsedilen flashpoint paradox sonrası nedir?

    YanıtlaSil
  5. Barry her şeyi eski haline getiriyor,kendini durdurup.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.