19 Mayıs 2016 Perşembe

Arrow 4. Sezon 22. Bölümün Ardından ( Let It All Burn !! )

Arrow'un 4. Sezon 22. bölümünün incelemesiyle karşınızdayım. Dünkü The Flash bölümü gibi bu bölüm de finalin bir yarısıydı. Görece önemsiz olanlar halledildi ve şimdi karşımızda en büyük sorun var. Halledildi derken bu işin içinde Team Arrow'un çok az payının olması da biraz ilginçti bütün işi Lonnie'nin yapmış olduğunu düşünürsek. Gerçi Oliver asla oradaki herkesi ölüme sürükleyecek bir şey yapmazdı yani sonuç olarak bir şekilde olması gereken oldu yapılması gereken yapıldı. Geçen hafta Thea'yı unuttular demiştim unutmamışlar sadece sonraki bölüme bırakmışlar ne hafta sonuymuş belli değil. Tüm bunların dışında Damien şu son durumlardan sonra her şeyden vazgeçip dünyayı yok etmeye kararlı gibi gözüküyor ki bence bu amacı onun sonu olabilir nedenini birazdan anlatacağım.



Lonnie Machin bu sezonun düğümünü çözen kişi oldu diye düşünüyorum. Damien Darkh'ın kurduğu yeni dünyanın bir şekilde yok olması gerekliydi ama Oliver'ın orada o kadar insan varken orayı yok etme gibi bir fikre kapılabileceğini kimse düşünmüyordur zaten. Dolayısıyla o görevi üstlenecek birini bulmaları gerekiyormuş o kişi de Lonnie oldu. İşin ilginci tüm bunları yaparken Lonnie'nin ölmemesi genelde hep öldürürlerdi böyle karakterleri bu sefer olmadı. Acaba sonraki bölümlerde tekrar karşımıza çıkabilir mi diye düşünüyorum.

Tüm bunlar yaşanırken bugün bir şey daha farkettim ki dizinin tüm havası değişmiş. İlk sezonki diziyle şu anki arasında hiçbir bağlantı yok. İlk başladığımızda yarı iyi yarı kötü suçlu bir karakter olan Arrow şimdi ise düşmanlarını yenmekten çok diğer insanları kurtarmaya çalışan bir süper  kahraman haline geldi. Ben ilk sezonki halini farklı olması sebebiyle daha çok sevmiştim ama şu an olduğu kişi de fena sayılmaz hani. Ayrıca şehir de ilk sezonki gibi güllük gülistanlık değil dolayısıyla şartlar insanı değiştirebiliyor gerçek hayatta olmasa bile. Bu açıdan dizinin güzel örnek alınabilecek bir yanı var diyebiliriz.



Ruve'nin ölümü ve kızına ne olduğunu bile bilmemesi Damien Darkh'ı iyice çılgınlığa sürükledi. Malcolm'la konuşurken Rubicon'u tekrar çalıştırabilecek birinin olduğunu söylediği an Felicity'den bahsettiğini anlamıştım ki bölüm sonunda da onlara bir ziyarette bulundu. Hep söylüyorum söylemeye de devam edeceğim bu dizideki kilit nokta her zaman Felicity oluyor bir şekilde. Yine tüm dünyanın yok oluşuna sebep olabilecek kişi Felicity. Oyunları oynayan Oliver gibi görünse bile Felicity'nin dizideki önem en az onun kadar fazla. Tabi Darkh onu nasıl ikna edecek orası da ayrı bir soru işareti.

Onun dışında dünkü Flash bölümünde Earth2'den Laurel geldi bizimki öldükten sonra nasılda denk geldi öyle değil mi? Bana kalırsa sezon finaliyle birlikte Laurel'de diziye dönecek hem de çok daha güçlü olarak. Ayrıca Damien Darkh'ın artık insanlara vaat ettiği bir şey yok dolayısıyla tüm desteğini de kaybettiğini düşünüyorum artık tamamen tek başına. Malcolm bile Oliver'ın yanında savaşacaktır buna emin olabilirsiniz. 40 dakikalık bir bölüm ve her şey çözülmüş olacak peki nasıl olacak işte onun için bir hafta beklememiz lazım. Bana kalırsa Oliver adada bizim izlediğimizden çok daha fazla şey öğrendi tek bir atışla Darkh'ın işini bitirecek. Sonraki bölümü sabırsızlıkla bekliyorum 26'sında görüşmek üzere takipte kalın.


1 yorum:

  1. Arrow'un en kötü sezonu bu sezon.Umarım gelecek sezon daha iyi olur.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.