11 Mayıs 2016 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 21. Bölümün Ardından ( The Flash 101 !! )

Malesef internetten araştırarak tüm eğlencesini kaçırdığım 2. sezon 21. bölümün incelemesiyle karşınızdayım. Hikayeyi internetten okuduğum için Barry'nin geri döneceğini biliyordum hatta geçen haftanın incelemesinde de açıklamıştım. Birkaç farklılıkla birlikte tüm söylediklerimiz tuttu ve Barry tekrar hızına kavuştu ama sadece hız mı orası biraz karışık. Bölüm hakkında konuşmaya başlayalım isterseniz.

Geçen bölümün sonunda Barry'nin yok olduğunu görmüştük. Ki bizimkiler çok çabuk olayı kavradılar. Burada yine bu sezonun yıldızı Cisco devredeydi. Bilmiyorum Cisco'yu bu kadar önemli ve nitelikli hale getirmek mantıklı mı ? Sanki iki tane süper kahramanın hikayesini birlikte anlatıyorlar gibi geldi bana ama şikayetçi değilim. SpeedForce'ta Barry'nin yaşadıkları hem bize hikayeyi anlatmak amacı taşıyordu hem de Barry'nin yıkılan umutlarını geri getirme adına önemliydi. SpeedForce'u nasıl kullanacaklarını merak ediyordum ben fazla bilgim olmadığı için ayrı bir evrenin tanrısı gibi bir kafada oluşturmuşlar o da güzeldi. Ayrıca bu sezon özellikle Patty gittikten ve Iris Barry ilişkisine yüklendiklerinden beridir Iris'i ana hikayenin içine aşırı bir sokma çabaları var. Her şeyde anda Iris devreye giriyor tamam bir Laurel ( RIP ) gibi çok uyuz olmuyorum ama rahatsız ediyor beni. Kadınlar süper kahramanların süperliklerini bozuyor ta ilk Spiderman izlediğimden beri böyle düşünürüm bu konuda. Bölüme dönecek olursak hikayeyi bilmeyenler için eminim çok keyifli ve heyecanlı olmuştur ama benim için pek de öyle olmadı.



Şimdi akıllarda kalan soru işaretlerini cevaplamak gerektiğini düşünüyorum. İlk olarak Jesse ve Wally hızlarını kazandılar mı ? Jesse kazanmış Wally kazanamamış gibi gösterdiler bölümde. Bana kalırsa ikisi de kazandı güçlerini. Ama başka bir şey gerekli açığa çıkması için. Aynı bu bölümde Barry'de olduğu gibi. SpeedForce'un izin vermesi gerekiyor gibi düşünüyorum. Bence hemen kazanamamaları iyi oldu çünkü daha çok erken bana kalırsa tüm bu çok fazla sayıda Flash için. En azından 1 sezon daha var diye düşünüyorum.

Barry'nin geri dönüşü hakkında önceki bölüm incelememi okuyabilirsiniz ama yeni Barry tahminime göre bizim hiç bilmediğimiz yeteneklerle dolu. En basit örneğini Jesse'yi uyandırarak gösterdiler. Hızlandı mı o konu hakkında pek bir fikrim yok ama Zoom ile başedebilecek güce sahip olduğunu düşünüyorum ben artık.

En son olarak Zoom'un kendi ordusunu Flash'ın dünyasına getirmesinin tek açıklaması olabilir. Efsane bölümler bizi bekliyor. Final zaten çok yaklaşmışken bu kadar çok meta insanı bir arada görmek beni sonraki bölümler hakkında çok mutlu etti. Sonraki bölümlerde görüşmek üzere okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.