18 Mayıs 2016 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 22. Bölümün Ardından ( The Flash'ta Arrow Bombası Patladı !!! )

Sezon finali incelemesine gitmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Vay be The Flash'ın final öncesi son bölümünün incelemesiyle karşınızdayım. Yaklaşık 8-9 aydır her bölüm sonunda burdaydık ve şimdi sona çok yaklaştık. Sezon inanılmaz başlamıştı sonra meh şöyle böyle derken sanırım bizi bekleyen muhteşem bir final var şimdi de. Bu bölümü de finalin bir parçası olarak sayabiliriz aslında çünkü bizim dünyamızı bir şekilde kurtardılar şimdi mesele diğer evrenlerde. Yani final bölüm 1 bitti ama asıl önemli olan bölüm 2 haftaya bitecek gibi gözüküyor. Belki de Zoom'la sonraki sezonda da devam ederiz bana uyar açıkçası. Bu bölümde beni şaşırtan iki olay oldu. Öncelikle hala Zoom'un bilmediğimiz bir planı var ki bölüm sonundan bile tam olarak bir şey çıkaramadım ben, ikincisi ise Arrow'da Laurel öldükten sonra ortaya atılan teorilerden birisinin bu bölümde Laurel'in ikizinin gelmesiyle birlikte diziye geri dönebilecek olması. Bu iki konu hakkında uzunca konuşmak istiyorum ama ondan önce bölümün kısa bir özetini yapalım.



Bu bölümle ilgili anlamadığım şeylerden biri Caitlyn'nin bir anda geri dönüşü oldu. Geçen bölümde Zoom ona benimle misin değil misin dedi sonra görmedik sahnelerini bir daha ardından bu bölümle birlikte Caitlyn kurtulmuş oldu. Ben o kadar uğraş verdikten sonra Zoom'un onu salmasına bir anlam veremedim. Ya bölüm kalmadı diye kestirip attılar o konuyu ya da olayın başka bir yanı var bilmediğimiz. Onun dışında S.T.A.R City'nin kurtuluşu basit ama keyifliydi ki bence o kadar zaman ayırmak bile yeterliydi. Çünkü herkesin umrundaki olay Zoom Vs Flash dolayısıyla diğer hikayeleri kısa ama keyifli geçmeleri bence gayet mantıklıydı. Benim hala anlam veremediğim şey Jesse ve Wally'nin nasıl meta insan olmadıkları. Sonuçta dizide değişeceklerini bildiğimiz iki kişi onlar ve ikisi de maruz kaldı aynı etkiye. Ya bu sezon göstermek istemiyorlar onların hikayesini ya da son bölüme bıraktılar. Onun dışında Zoom'un Henry'i öldürmesine yine anlam veremedim ben çünkü bu Barry yine hiçbir şey yapmadı. Çok savunmasız o zaman. Gider Wally'i alır Zoom yine ya da Iris'i alır Barry hemen pes ediyor nasılsa. Oradaki mantığı bir türlü oturtamadıklarını düşünüyorum ben. Toparlayacak olursak eksikleri olan ama keyifli bir bölümdü sezon finali için heyecanımızı çok yüksek zaten son bir hafta ya denecek çok bir şey yok.

Yukarıda belirttiğim iki konudan ilk Zoom'un planından bahsetmek istiyorum. Biz bu zamana kadar ilk hedefinin dünyayı hakimiyeti altına almak istediği olduğunu düşünüyorduk. Ama bu bölüm gördük ki Earth 2'yi yok etmeye çalışacak. Ama Zoom'un planı bence bu değil. Bana kalırsa o dünyayı yok etme tamamen bir oyunun parçası. Oyunu ne derseniz Barry'nin bir şekilde kafasını karıştırmak. Sürekli senle ben birbirimize benziyoruz diyerek onun beynine girmeye ve kontrolünü kaybettirmeye çalışıyor hatta Henry hamlesi bile bunun için. Zoom'un Barry'i yenmekten başka planı var mı onu sonraki bölüm göreceğiz.



Ve beni asıl heyecanlandıran konuya gelelim Laurel Lance. The Flash Arrow'un kardeş dizisi diyebiliriz. Ortak bölümler filan çıkıyor hatta sürekli irtibat halindeler o yüzden herkesin Arrow'u izlediğini düşünerek yazıyorum bunları. Bildiğiniz gibi Laurel öldü ama Arrow'da o kadar çok ölümden dönenler oldu ki herkes bir şekilde onun geri döneceğini düşünüyordu. Bazıları Oliver'ın klasik ölü numarasını Laurel'e yaptığını söylüyordu bazı kişiler ise çok daha farklı bir şey. Çizgi romanları takip edenler Earth 1'deki Oliver ile Earth 2'deki Laurel'in bir araya geleceklerini dolayısıyla Earth 1'deki Laurel'in ölümünün sebebi olarak bu birlikteliği hikayenin içine katmak olduğunu söylüyorlardı. Bu bölümün ardından ben de kesinlikle bu teoriye katılıyorum. Bu kadar fazla tesadüf ya da nasıl diyeyim olayların kesişmesi bana olası gelmiyor. Demekki başından beri planları buymuş. Tabi benim için hayal kırıklığı olacak öyle olursa çünkü Arrow'da sezonun başından beri o sahneyi ve sonuçlarını bekliyordu şimdi böyle bir geri dönüş olursa yine ölmüş birisi diziye dönecek ki ben o muhabbetten çok sıkıldım artık. Sara 3 kere mi ne ölümden döndü, Thea desen aynı hikaye ölenler ölsün mümkünse yoksa bir yerden sonra bizim Kurtlar Vadisi muhabbetine dönecek o dizi de. 

Final haftaya, herkesin heyecanı zirvede hissedebiliyorum onu. Sonu iyi ya da kötü şu sezon muhteşem bir şekilde bitmeli başka bir yolu yok. 25'inde yine burada görüşmek üzere okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


9 yorum:

  1. Ben burda zoom-wally çizgi romandaki ilişkisini görüyorum hunter zolomon'un sürekli wally e zarar vermeye çalışıp onun daha iyi daha hızlı olmasını sağlaması,sanki o hava var dizi de.benim görüşüm böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok dizi Hunter Zolomon'u farklı bir şekilde ilerletti. Dediğin senaryoda Zolomon Barry Allen'la arkadaş daha sonra yaşadığı birkaç olay yüzünden kötüye dönüşüyor hatta sakat kalıyor ve Wally'den yardım istiyor Wally yardım etmeyince o kötüye dönüşme mevzusunda ona kafayı takıyor. Yani bizim izlediğimiz Zolomonla pek alakası yok

      Sil
    2. bi yerde okudum.Sanırım bu dizi evreni new 52 ile benzerlik gösteriyor.

      Sil
  2. O Earth-2 deki camın ardında tutsak maskeli konuşamayan adam hep unutuldu ben Barry öfkesiyle yine yenemeyeceğini düşünüyorum o adam kilit noktası olacak bence o adamda Zoomu yok edecek bir koz var ve tek yolu o adamda Barry Earth-2 ye gidecek büyük ihtimal son bölümde orada o maskeli adamla bir takım şeyler yaşanabilir ama yinede bilemeyiz

    YanıtlaSil
  3. Ya bu sefer de oliver laurale a der biz ayrı dünyaların insaniyız yine felicitye kalır ortalık :D

    YanıtlaSil
  4. bu arada arrow castinde katie cassidy(laurel) geçti arrow'un en son bölümünde,ama kendisi yoktu,ya uğraşmak istemediler çıkarmaya ya da geri gelecek.

    YanıtlaSil
  5. Ya bu legends of tomorrow son bölümde rex Tyler Justice Society Of America muhabbeti geçti ve comicslerde o birljkte jay garrick de bulunuyor earth-2 karakterleri diyordu ama bunla ilgili bi bilginiz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o adam gelecekten geliyor,jsa hem earth-1 de hem earth-2 de var bildiğim kadarıyla.

      Sil

Yorumunuz için teşekkürler.