17 Mayıs 2016 Salı

Hearthstone Whisper Of The Old Gods En İyi Desteler ( Midrange Hunter, Tempo Warrior, Miracle Rogue )

Öncelikle Hearthstone'dan eklemek isteyenler için : AlleyOop#21624

Whisper of the old Gods eklentisi geldikten sonra oyun ve desteler çok değişti. En önemli özellik neredeyse her classın artık en azından iş yapan güzel bir destesinin olması. Bende takip ettiğim kadarıyla en çok hoşuma giden 3 desteyi yaptım. Bazılarının tamamını çaldım ( Hunter ), Rogue ise tamamen kendim yaptım ama zaten metadaki desteyle en fazla 1-2 kart değişiyor. Warrior ise klasik tempo warrior. İlk olarak hunterla başlayalım.


Whisper Of The Old Gods Midrange Hunter Destesi



Çok fazla minyon bazlı deste ortaya çıktı. İçlerinde en hızlısı bana kalırsa hunter. Çok fazla kontrol desteleri oynamayı sevmediğimden bu tarz desteler bana daha eğlenceli geliyor. Desteyi oynamak da çok zor değil. Dolayısıyla bu desteyle çok rahat yükselebilirsiniz. Tek sıkıntısı destenin boardda çok geri düşerseniz dönüşünüz biraz zor oluyor klasik hunter sorunu zaten. Kart değişimi ne olabilir derseniz ben Ram Wragler gibi şans kartlarını pek sevmiyorum onu değiştirebilirsiniz. Ama şunu da söylemem gerekiyor ki birkaç oyun çok işime yaradı o yüzden 1 tane olmasında fayda var. Bir de bazıları secretı bear trap'e çeviriyor o da bazı oyunlarda iş görebiliyor. Onun dışında çok da değişebilecek bir kart yok.

Whisper Of The Old Gods Miracle Rogue Destesi



Oyundaki favori classım Rogue'un tekrar güçlenmesi süper oldu. Bu desteyi kendim yaptım ama 25 kart filan herkesin aynı zaten geri kalanını değiştiriyor herkes. Deste kendisi oynayan bir deste şöyle ki turn 6'da gadgetzan'ı bir şekilde korursanız ya da sonraki birkaç turn içinde oyun sizde zaten. Ama bazen öyle bir çekiyorsunuz ki elinizde 2 cold blood 2 conceal ile hiçbir şey yapmadan ölüyorsunuz. O yüzden en güçlü deste demeyeceğim ama oynanabilir bir deste orası kesin. Bir de desteyi oynamak zor o yüzden hiç oynamadıysanız biraz pratik yapın normal oyunlarda.

Whisper Of The Old Gods Tempo Warrior Destesi



Tempo warriorı ben bu eklenti gelmeden denemiştim ama özellikle şu deli gibi çeken agroolara karşı çok ağır kalmasından dolayı iş yapamamıştı. Yeni gelen kartlar ve metanın biraz daha midrange kaymasından sonra bana göre oyunun en iyi iş yapan destesi bu. Her sınıfa karşı güçlü ve çok değişik maçlar kazanabiliyor. Zaten warrior bu tarz minyon bazlı savaşçı bir sınıf haline getirilmek isteniyordu ki başarılı da olundu. Destenin küçük dropları değişmez de büyüklerde farklı farklı şeyler oynayanlar var. Ben eğer Varian oynayacaksanız kesinlikle bu legendarylerle oynamanızı öneriyorum. Biraz yavaş kalıyor deste bu haliyle ama en güçlüsü bu bana göre. Sylvanas yerine Malkorok koyanlar var mesela. Tempo açısından daha iyi ama riskli kart. Ondan bana bir kere cursed blade gelse ben unutamam onu bir daha diye koymadım hem Sylvanas güzel kart.

Bu ay çok az oynadım o yüzden hala rank on altıdayım. Bu destelerle çok rahat çıkabileceğimi düşünüyorum o yüzden fazla zorlamıcam kendimi. Destelerle ilgili sorularınızı alt tarafta sorabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Hunter midrange destesi iyi de priest control gelirse karşına eğer iyi bir start yaparsa işi zor.Rank 5 e geldim şu an midrange hunter ile sonra bi kaç el control warrior denedim.4 e atlayamadım zaten gerçi pek oynadığım da yok.Bugün oynamayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prieste karşı da iyi hunter. Sadece Highmane'i adam entombları atmadan atmaman lazım o kadar. Yüzde 70 huntera dönük o karşılaşma. Tabi priest dream çekerse karşısında hiçbir classın şansı yok zaten.

      Sil

Yorumunuz için teşekkürler.