3 Mayıs 2016 Salı

Taliyah Ne Zaman Çıkacak ? League Of Legends'ın Yeni Şampiyonu TALİYAH !!

League O Legends ailesine yeni katılacak şampiyon belli oldu : Taliyah. Kendince farklı bir konsepti olan bir şampiyona benziyor şimdilik. Ama bazı özellikleri özellikle ultisi bana son zamanlarda çıkan şampiyonlarınkine çok benzer geldi. Peki Taliyah ne zaman çıkacak ? Bu sorunun cevabı şu an tam belli olmasa bile bana kalırsa Taliyah 6.10 yamasıyla birlikte oyunda aktif olacaktır. Umarım bu şampiyonu oyunda sık sık görürüz.

9 yorum:

  1. bu tanıtım direk zaten avrupata tanıtımı kardeşim direk avrupada cıkıyorki onay için tanıtım yapılıyor

    YanıtlaSil
  2. peki 6.10 yaması nezaman gelcek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay sonu diye düşünüyorum.

      Sil
    2. Bu ayin 18'inde (carsamba gunu, yamalar carsamba gunleri geliyor) sabah saat4-5 arasi 6.10 yamasiyla beraber gelecek.

      Sil
    3. Evet yama tarihi duyuruldu erken geliyor baya.

      Sil
  3. Alıntı:
    Bu ayin 18'inde (carsamba gunu, yamalar carsamba gunleri geliyor) sabah saat4-5 arasi 6.10 yamasiyla beraber gelecek.

    iyi oyunlar.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.