12 Mayıs 2016 Perşembe

Arrow 4. Sezon 21. Bölümün Ardından ( Finale Adım Adım !! )

Mayısla birlikte sonuna iyice yaklaştığımız Arrow'un 4. sezon 21. bölümünün incelemesiyle karşınızdayım. Sezonun bitmesine birkaç bölüm kala düşmanımız Damien Darkh gücünün zirvesine ulaştı. Öte yandan Oliver cephesinde işler iyi değil yani anlayacağınız tam bir sezon sonu havasındayız. Ben daha bizi olayın içine sürükleyen bir bölüm bekliyordum ama daha çok aksiyon ağırlıklı olmuş. Ayrıca Oliver'ın yeni dönen tekmeleri de efsane art arda filan.



Bu haftanın konusu hakkında çok bir şüphemiz yoktu zaten nükleer savaş yaratıp dünyayı yok etmeye çalışan Damien Darkh ve onun karşısında Team Arrow ve Calculator. Felicity'nin babasının tekrar diziye dönmesi özellikle Laurel ve Thea yokken iyi olmuş. Ama güvenemiyorum ona bir türlü dizide hayırlı baba olmadığı için nasıl güvenelim bknz : Oliver'ın babası, Thea'nın ve Tommy'nin babası, Laurel'in babası ( gerçi o toparladı sonradan ) diye gidiyor liste. Belki de Damien Darkh'la bile çalışıyor olabilir o derece güvenemedim ben. Eksik arayanlar hemen Damien Darkh niye öldürtmeye çalışsın o zaman diye atlamasın dizi bu olur mu olur. Ama bu kadar az bölüm kalmışken öyle bir şey olacağını sanmıyorum sezona sığdıramazlar. Herneyse bölüme geçecek olursak çok bir şey olmayan aksiyonlu ortalama bir Arrow bölümüydü. Ben onun yerine birkaç olaydan bahsetmek istiyorum önemli gördüğüm.

Adadaki olaylarla şimdiki hayatın paralel gittiğini hep söylüyorum. Ama bu bölüm biraz farklı bir şey olup bize adadaki olaylarla neyle karşı karşıya olduğumuzu gösterdiler. Şöyle ki adada 3-5 kişi ölünce sembol sahibinin nasıl güçlendiğini gördük, on binlerce insan öldü o füze saldırısında Darkh'ın gücünü düşünemiyorum bile. Ve Oliver'ın yeneceğini farzedersek nasıl olacak hiçbir fikrim yok. Zaten çok az bölüm kaldı nasıl işler dönecek kafamı çok karıştırdı.



İkinci olarak dizide o kadar olay oldu bir haftasonu tatili için giden Thea'dan kimse haber alamıyor kimsenin de umrunda değil çok ilginç geldi bana. Çok basit bir şey ama neden hiç bu konuya değinmediler anlamadım. Sıra gelmedi herhalde diğer olaylardan.

Son olarak son sahnede Damien Darkh bana şu Spiderman 2'deki Doktor Ahtapot'u hatırlattı. Onun da enerji kaynağında o şekil bir hali vardı. Demek ki kötüler birbirlerine benziyorlar. Şu an geldiğimiz yere bakarsak bir tane büyülü güçleri tavan yapmış süper kötümüz ve emrine amade bombaları var diğer yanda ise Laurel gitmiş, Thea babası tarafından kaçırılmış haldeki bir Team Arrow var. Bu sezon nasıl bitecek bilmiyorum. Haftaya inanılmaz olaylar olması gerek başka bir şekilde döneceğini düşünmüyorum ben durumların. Sorularınız veya fikirleriniz varsa benimle paylaşabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


3 yorum:

  1. Anıl beni niye sildin hearthstone dan?Merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmimi değiştirdim. AlleyOop olarak gözükmesi lazım sende artık.

      Sil
  2. final? sezon filani mi, yoksa bitti mi yani bu?

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.