4 Mayıs 2016 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 20. Bölümün Ardından ( Wally & Jesse In Barry Out (!) )

The Flash 2. sezon 20. bölümün ardından olan biteni konuşmak için buradayım. Dizi sonunda boş işler yapmayı bırakıp geleceğe dönük planlarını bize gösterdi. Merakla beklenen Jesse ve Wally'nin koşucu haline gelmesi bu bölüme kısmetmiş. Öte yandan Barry öldü mü gbi sorular var herkesin kafasında. Keşke benim kafamda da bu tarz sorular olsaydı ama önceden dayanamayıp internette araştırdığım için her şeyi neredeyse biliyorum. Siz bilmek isteyenlerle de paylaşayım.



Öncelikle Wally ile Jesse'den başlayalım. Bu iki karakterde çizgi romanlarda Flash. Dolayısıyla bu ikisine bir şekilde o yeteneklerinin verilmesi gerekiyordu. Özellikle dizide yer almaya başlayınca herkes merak içinde bugünü bekledi ve bugün geldi. Çok uzun zaman geçmeden neredeyse 15-20 bölüm içinde ikisi de bu bölümle birlikte güçlerine kavuştular. Aslına bakarsanız Wally yani Kid Flash okuduğum kadarıyla en yüksek hızlara çıkabilen koşucu. Ve onun düşmanının ismi Hunter Zolomon yani bizim şu anki Zoom. Dolayısıyla bana Barry ile Zolomon'un karşılaşması saçma geliyordu çizgi romanlara bağlı gittiğini düşünürsek dizinin. Dolayısıyla Barry'nin yerine geçirebilirler isterlerse Kid Flash'ı ve Zoom hikayesi böyle devam edebilir ama ben bu şekilde ilerleyeceklerini düşünmüyorum.

Gelelim asıl soruya Barry öldü mü ? İsterlerse Wally ile devam edip Barry karakterini öldürebilirler ama bu kesinlikle olmayacaktır. O yüzden Barry karakterinin yaşayacağını varsayarak konuşuyorum. Bana göre ve çoğu kişiye göre de Barry Speedforce'a dönüştü bir şekil yok oluş gibi. Ama Wally zamanda yolculuk edip ona güçlerini verecek böylece hikayeye devam edeceğiz. Bu teori tamamen çizgi romanlardan alınma ve şu anki gidişata çok uyuyor. Bence bu sezonun ilerleyişi şu şekilde olacak; Wally hızı kazanacak sonra yanlışlıkla veya bir şekilde zaman yolculuğu yapacak ve Barry'e ulaşacak ve son bölümde Zoom'la savaşacaklar. Kazanırlar mı ya da Zoom hikayesi bu sezon biter mi bilmiyorum ama gidişatın bu şekilde olacağını tahmin ediyor herkes.

Vay be sezon nereden nereye geldi. Bu sezon başladığında açık 50 küsür delik vardı şimdi başka Flashlar var Barry ortalıkta yok Caitlyn kaçırılmış Wells'in yeni modeli iyi birisi filan. Bu sezon çok fazla şey yaşandı daha fazlasını için sonraki haftayı nasıl bekleyeceğiiz bilmiyorum. Yine de haftaya görüşmek üzere okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


10 yorum:

  1. Barry speedforce'da kendisi geri dönecek zaten.Wally speedforce'tan tam etkilendi mi?Bilmiyorum belki belli bir miktar hız kazanmıştır ya da kazanamamıştır.Açıkçası ben kazandığını pek düşünmüyorum daha erken gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onur'du değil mi ? Bence kesinlikle etkilendiler çünkü dizide 2 tane Flash haline gelmesi gereken karakter var ve ikisi speedforce'a maruz kalıyor çok belli değil mi onları etkilemiş olacağı. Ama şu var ki belki yeteneklerini kazanmaları daha fazla zaman alabilir.

      Sil
    2. bilmiyorum anıl,bu diziden her hamle gelebilir açıkcası,ama benim görüşüm güçlerini daha kazanmadıkları yönünde,bunun için erken gibi,belki kazanmışlardır ancak göstereceklerini sanmıyorum,cisco gibi yani.

      Sil
  2. Bana kalırsa izleyiciler Grant Gustin'i bu kadar sevmişken dizide başka bir karakteri ön plana almayı düşünmezler.Wally ve Jesse belki bir süre speedster olabilir fakat uzatacaklarını da sanmıyorum sonuçta Barry speedforce'dan geri dönebildiğinde çok daha güçlü olacaktır.Bu kısma sahne vermek yerine Wally ve Jesse'ye fazla yoğunlaşmak konuyu dağıtıp seyirciyi uzaklaştıracaktır diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de henüz erken Barry'nin ayrılması için. Ama bir süreliğine dizide birden fazla iyi Flash olabilir. Ya da Wally ile Jesse gücünü henüz kazanamayabilirler. Seçenekler fazla ama bende Barry Allen'ın Flash olarak kalmasından yanayım.

      Sil
  3. Sayın Anıl bir şeyi yanlış yazmışsın Kid-Flash Bart Allen diye biliyorum Wally West i araştırırsan ilk versiyonu siyahi değil neredeyse Barry gibi yüzü. Kid-Flash Bart Allen' dır yanlışım varsa affola yinede yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de farklı evrenlerde Kid Flash ama daha çok ağırlıklı olarak Kid Flash denirken Wally'den bahsediliyor. En azından forumlarda okuduğum kadarıyla öyle biliyorum ben.

      Sil
    2. Bart allen kendisine impulse demiştir. Barry varken wally kid flash bart impulse, barry ölünce wally flash bart kid flash oluyor, sonrada bart flash oluyor

      Sil
  4. Harika Bir Bölümdü Ve Gerçekten Güzel Bir İnceleme Olmuş Her Zaman ki Gibi.
    Bence Barry'i Bu Sezon Sonunda Kurtarmaya Çalışacaklar Yani Zoom 3. Sezonda da Olacak Gibime Geliyor Ve 1. Sezonda Olan Meta-Human Avlarına Dönecekler Ve Cisco (Vibe) Güçlerine Kavuşmuş Olacak Bu Sezon Sonuna Doğru. En Azından Benim Tahminim Bu Yönde.
    Ve Son Olarak Bence Cisco'ya da Değinmeliydin Bu Bölümde Ve İlerleyen Bölümlerde Onun Yardımına Fazlasıyla İhtiyaçları Olacak Gibi Gözüküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cisco zaten bu sezonda en kilit roldeki isim oldu. Neredeyse her şeyi o yapıyor. Ama Barry'nin yok olduğu bir bölümün ardından ondan bahsetmek istemedim çok fazla ilgi dağılmasın diye. Yoksa genelde bahsetmeye çalışıyorum. Teşekkürler !

      Sil

Yorumunuz için teşekkürler.