10 Mayıs 2016 Salı

Game Of Thrones 6. Sezon 3. Bölümün Ardından ( Ramsey Bolton Vs Jon Snow !! )

Game Of Thrones'un 6. sezonunun 3. bölümünü geride bıraktık. Dün internetim çok kötü olduğu için hiçbir türlü izleyemedim diziyi o yüzden yazı da bugüne kaldı. Öyle çok büyük bir şey yok zaten bölümde ama konuşulacak şey illa çıkar GoT bu.

Bu dizide her zaman yaptığım gibi yine dizideki sırayla birlikte olayları ve durumları konuşacağım birkaç önemli nokta var özellikle oralara dikkat çekmeye çalışacağım



Bölüm Jon'un uyanmasıyla başladı. Ben hala dirilmesinin dizinin tahmin edilebilirliğini çok etkilediğini düşünsem de ölmesi gerekliydi. Çünkü gece nöbeti karakterin potansiyelini o kadar çok sınırlıyordu ki Sansa dibinde ona bile gidemiyordu öyle düşünün. Ve tüm o yaşananlardan sonra sonunda yemininden kurtuldu. Şimdi nereye gidecek sorusu var herkesin aklında. Bana kalırsa Jon bir şekilde yabanilerin başına geçecek ve akgezenlerle olan savaş başlayacak. Geçen sezondan hatırlarsanız neyle karşı karşıya olduğumuzu bu sezon daha adlarını bile duymamamız çok ilginç. Jon'un isminden büyük bir kaderinin olduğu çok belli.

Sam de bu sezon hiç görülmemişti bu bölümle ona da kavuştuk. Ama onların hikayesi daha çok yeni başlıyor. Onlar hakkında konuşmak için çok erken.

Bran'e gelirsek; ben onun karakterini bir türlü çözemedim. Eskiden şu kuşların beynine girme gibi şeylerle sınırlı olduğunu düşünürken şimdi eski zamanları görebilme yeteneği var ve bu bölümün en önemli anıydı ki sanırsam o eskiye bir şekilde müdahale etme yeteneği de var. Babasına seslendiğinde dönüp bakmasının başka bir açıklaması olamaz. Ama o yaşlı adamın dediğini göz önüne alırsak geçmişle oynamak imkansız peki ya gelecekle oynama yeteneği var mı ? Çok ilginç bir karakter haline geliyor Bran. Dizide o kadar ortalıktan kaybolup efsane bir dönüş yaptı bu sezon.



Khaleesi'nin hikayesinin karışacağını biliyordum ama çok saçma yerlere gitti bir anda. Ülkesindeki iç isyanla uğraşırken bir anda 1. sezona döndü karakter resmen. Ben daha çok değinirler ona diye düşünürken bir anda oldu bittiye gelmek üzere hikayesi. Ejderhaları olan bir insanın o hale düşmesi de çok acı verici.

Meereen'de işler pek keyifli değil her zamanki gibi. Varys tek kelimeyle muhteşem bir karakter. Tyrion'la birlikte 2 sezondur güzel bir ikili oluşturdular. Ve khaleesi'nin de gitmesinden sonra bu iki karaktere güzel bir hareket alanı çıktı. Ama hiçbir şey olmuyor onların açısından orası biraz sıkıcı.

Lannisterlar güçlerini toplamaya devam ediyorlar. Hatta bu bölümde Varys gibi onlarında kuşları oldu. Çocukları kullanmak oldukça mantıklı kimse onlardan şüphe etmiyor nasılsa. Ve bu bölümde gördük ki Cersei ve Jamie bir başlarınalar. Bu sezon beklediğim büyük Lannister yükselişi geçe kalabilir gibi gözüküyor.

Arya ya da artık hiçkimse hep söylüyorum yine söyleyeceğim çok açık ettiler onun hikayesini. Bran'e bakın hakkında geleceğiyle ilgili hiçbir bilgimiz yok Jon çıktı gitti nolacak bilmiyoruz ama Arya'ya baktığımızda hepimiz onun gözlerinin iyileşeceğini de biliyorduk suikastçi olacağını da biliyoruz. Bilinen şeyleri izlemek sıkıcı bana göre. Keşke Arya'yı da biraz gizemli yapsalardı.



Ramsey Bolton, Jon Snow mücadelesi kesin gelecek diye sevinirken Rickon Stark'ın ( evet böyle bir stark daha var ) Ramsey'in eline geçmesi çok çok kötü oldu. Ramsey ile Jon'un hikayeleri de biraz birbirine benziyor ikisinin karşı karşıya gelmesi çok zevkli olacaktır ondan hiçkimsenin şüphesi olmasın. Hatta benim bu sezona dair en umutlu olduğum alan bu ikisinin savaşı.

Toparlayacak olursak pek birşey olmadan, 50 dakika daha nasıl bittiğini anlamadan biten bir bölümdü. Zaten bu dizi böyleydi hep. Uyutup uyutup beklemediğimiz anlarda bombaları patlatıyorlardı yine devam ediyor o. Haftaya görüşmek üzere okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


3 yorum:

  1. TheFlash 21. bölümün incelemesi ne zamana gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç saat sonra. Okul sebebiyle biraz zamanlarını kaçırıyorum.

      Sil
  2. Dizimag.co dan gorup geldim forumdan linkini. Yazi guzel olmus. Sitemede beklerim .snapchatturkey.tr.gg

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.