4 Temmuz 2015 Cumartesi

Project X ( 2012 ) Film İncelemesi

Romantik komedi dramdan bööö geldi biraz eğlenceli filmler paylaşmanın vakti geldi. Project X'i gençlik-komedi filmi kategorisine sokmakta çok bi sakınca yok açıkçası. Filmi yanlış hatırlamıyorsam ilk çıktığında çok muhabbeti döndüğünden izlemiştim.

Yine filmin konusundan bahsedecek olursak Thomas ( Thomas Mann ) 'ın doğum günü partisinde yaşanan olayları anlatıyor. Yanlış anlamayın sakın öyle 10-20 kişilik bir parti değil çünkü Costa ( Oliver Cooper ) Thomas'ın en yakın arkadaşı olaya el atıyor. Bu karakter öyle bir karakter ki hayatınızda olduğunda muhteşem vakit geçireceğiniz ama sonuçlarının çok büyük olacağı olaylar için yaratılmış. Filmin ilk yarısı hatta ilk 2/3 lük kısmı sakin büyük parti havasında geçse de sonlara doğru işler sarpa sarıyor.

Filmin kendi içinde komedi unsurları çok fazla olmasa da olayın doğal akışı içinde sizi güldüren sahneler mevcut. Filmde neden böyle bir yola gidilmiş bilmiyorum ama çıplaklık aşırı fazla. Game of Thrones'ta 5 sezonda gösterilen Boobies sayısının 10 katını 2 saatte görüyorsunuz. Bööğğ geldi bi ara o kadar fazla. Uyarıyım yani ben şimdi sonra yok ahlakımız bozuldu filan falan yemeyin beni. Eğer gençlik filmi izliyorsanız böyle şeylere açık olacaksınız çünkü gençlerin nelerle uğraştığı belli. Neyse çok saptım konudan buraları hızlı geçin.

Sonuç olarak bir buçuk saatinizi keyifle geçirebileceğiniz size bişey kazandırmayacak yani tam olarak kategorisinin hakkını veren eğlenceli bir film. Tekrar uyarıyorum filmde çıplaklık+uyuşturucu konuları sıkça geçmekte rahatsız olanların izlememesini tavsiye ederim.

Hatta artık incelemelerime puan vermeye başlıyorum.

Genel film kalitesi olarak 5/10
Gençlik filmi kalitesi olarak 7/10


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.