20 Temmuz 2015 Pazartesi

Mr.Robot 3 ve 4. Bölümün Ardından

Mr. Robot dizi incelememde dizinin değerlendirmelerini yapacağımdan bahsetmiştim zaten. O halde Let's do it.

İlk iki bölüm bu tarz diziler için aşırı hareketli başlamıştı. Ama umduğum gibi gitmedi monologlar artıkça arttı. Sistemi eleştireyim deyip oradan Starbucks öbür taraftan McDonald çıkması ayrı ironik gibi geldi bana. O yüzden ilk incelememdeki heyecan yok içimde malesef.

Öte yandan dizide her sahnede uyuşturucunun gözümüze sokulmasına ayar olmaya başladım. Tamam iç istediğini yapta yeni başlamış bir dizinin koskoca 4. bölümünü buna adama dimi ? Sebebinin bölüm sayısının 10 olarak belirlenmiş olması olduğunu düşünüyorum, anlatılacak şeyler belli değişik anlatma şekilleri arıyorlar ama hoşlanmadım. Bir diğer konu ise eşcinsellik propagandası mı desem ne desem bilemedim 3. bölümdeki Tyrell'in sahnelerinden sonra bu bölümdeki Angela Shayla ikilisiyle iyice bu yönde propaganda yapıldığı görüşüne kapıldım ister istemez.

Asıl bombayı sona sakladım. Herkes gibi 4. bölümle birlikte bende Mr.Robot'un Elliot'un hayal ürünü olduğunu düşünmeye başladım umarım öyle değildir. Çünkü bu iki saatlik bir dizi değil daha 4. bölümde bunu belli ederseniz olmaz ki. Ayrıca gördük bu tarz filmleri, dizileri kolay kandıramazsınız öyle hemen seyirciyi. Umarım bunun onlarda farkındadırlar da böyle güzel başlayan bir diziyi mahvetmezler.

Yine de içerdiği konunun ilgi alanlarıma olan yakınlığı ile takipte olacağım bir dizi. Beni takipte kalın.

1 yorum:

  1. eşcinsellik propagandası? propagandanın ne olduğunu ve ne için kullanıldığını tam olarak bildiğine emin misin? eşcinselliğin propaganda yapılarak yayılabilecek kötü niyetli bir düşünce/inanış olduğunu mu ima ediyorsun? bu yazının açık açık homofobi içerdiğinin farkında mısın?

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.