2 Temmuz 2015 Perşembe

Dizi Önerisi : Mr.Robot

Geçen hafta bayadır yeni diziye başlamadım sürekli eskileri tekrarlıyorum derken bir sitede ilk bölümü gelmiş Mr.Robot adlı diziye rastladım.Aslına bakarsanız ilk ismini duyduğumda robotun hayatı klişesiyle donanmış bi film diye bakmayacaktım bile. Herneyse biraz araştırıp konusunu okuduktan sonra ilk bölümde zaten şans vermeye karar verdim.Ve her şey böyle başladı ...

Çok ciddi bir giriş oldu farkındayım ama gerçekten uzun zamandır böyle özgün mü desem farklı mı desem bilmiyorum bir dizi görmemiştim. Konusu temel olarak asosyal uyuşturucu bağımlısı hacker gencin bir grupla dünyaya karşı verdikleri mücadele diye özetlenebilir. Lakin asıl diziyi güzel yapan her biri Fight Club'dan fırlamış diyalogları. Eğer kavga dövüş arıyorsanız hiç bulaşmayın bu diziye. Eğer bir şeyler hakkında düşünmek istiyorsanız çok doğru yerdesiniz. Ayrıca diziyi izlerken çok farklı bir havaya büründüğünüzü söylemek istiyorum. Oyunculuklar hakkında başrole inanılmaz hayran kaldım o donuk kişiyi inanılmaz yansıtıyor.

Şimdilik 2 bölüm yayınlandı ama ben ileride çok daha popüler olacağı kanısındayım.Umarım saçma sapan şeylerle diziyi mahvetmezler de uzun zaman sonra böyle sağlam bir dizi serisi izlemiş oluruz. Diziyi takipteyim sürekli arada önemli gördüğüm, farkettiğim şeyler olduğunda yazacağım.Görüşmek üzere.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.