9 Temmuz 2015 Perşembe

Dizi Önerisi : Legend Of The Seeker ( Arayıcının Efsanesi )

Sizlere diziyle ilk tanışmamı anlatmakla başlamak istiyorum.Yanılmıyorsam lise 2 ya da lise 3'e giderken FOX TV'de türkçe düblajlı yaynlanmaya başlamıştı. Bir gece öyle zap yaparken 'not : ben tv izlemem zap yaparım 500 kanalı teker teker öyle eğlenceli' farkettim. Biraz izledikten sonra bu tarz fantastik filmleri dizileride sevdiğimden haftada bir takip etmeye başladım. Lakin bir süre sonra yanlış hatırlamıyorsam 7-8. bölümde kaldırıldı sonrasını internetten bulup devam ettim.

Şu kitaptan uyarlanmış başrollerini şu oynamış senaristleri şunlarmışa hiç girmicem onları vikipediada da bulursunuz. Ama yine de konusuna biraz değinmek gerekirse Arayıcı adlı dünyayı kurtarmaya çalışan adamın Darken Rahl isimli kötü karakterden dünyayı kurtarmaya korumaya çalışmasını konu ediniyor.Arayıcının dostları Confessor ( İtirafçı ) ve Zeddicus Zul Zorander ( Baş Büyücü ). Konu anlaşılacağı üzere çok bilindik iyi adam ve dostları kötü adama karşı. Ama benim bu size bu diziyi önermemin sebebi başka.

Diziyi önermemin sebebi Confessor - İtirafçı - Kahlan Amnell ya da gerçek adıyla Bridget Regan. Bir insan nasıl böyle muhteşem olur yeryüzündeki, paralel evrenlerdeki, uzaydaki, hayal dünyalarındaki en muhteşem varlık. Andreas Iniesta'nın futbol oynamayan dişi halini düşünün işte o. Filmin senaryosundaki çarpıklıklar ne bileyim sahnelerdeki -düşük bütçeler yüzünden- yapmacık efektler filan daha iyi 50 tane fantastik dizi sayabilirim ama bir kadın bütün her şeyi değiştiriyor.

Daha fazla övmek isterim aslında ama izlemeniz lazım dediklerimi anlamanız için. Eğer muhteşem insanla tanışmak istiyorsanız kesinlikle bu diziyi izlemeniz lazım. Keyifli seyirler.


Fantastik Dizi puanı : 4/10
Dizi Puanı : 3/10
Bridget Regan nedeniyle puanı : 10/10

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.