3 Temmuz 2015 Cuma

About Time ( Zamanda Aşk ) Film İncelemesi

Zamanda Aşk'ta yanlış hatırlamıyorsam geçen sene izlediğim bir filmdi. Bir kısmını dün bir kısmınıda uyuya kaldıktan sonra bugün izleyip bitirdim tekrar.Filmi anlatmaya başlayacak olursak ;

Tim adında gayet güzel bir aile ortamında yaşayan kişinin 21 yaşında babasının ona anlatmasıyla öğrendiği sadece ailesinin erkeklerine özel olan süper yeteneğinin hayatına etkisini anlatan bir film diye özetleyebiliriz. Neymiş bu süper güç derseniz Zamanda Yolculuk. Evet biraz bilim kurgu tarzı gibi geliyor ama aslında filmin o yönle alakası bile yok. Bir kaç kuralla birlikte geçmişine yada yaşadığı geleceğe doğru gidebilen bir adam. Düşünün o rezil olduğunuz bütün anları, reddedildiğiniz, terkedilmenize sebep olan hatalarınızı. Hepsini geriye dönüp düzeltebildiğinizi. Evet filmimizde aynı bu şekilde ilerliyor ta ki bir yere kadar.Filmi bir kalıba sokarsak bazı kısımları romantik komedi bazı kısımları buram buram dram ama en çok bence hani şu insanın hayatına yön veren filmler var ya onlar hangi kategorideyse tam olarak o kalıpta.

Film hakkında çok fazla bilgi vermeyi sevmiyorum açıkçası daha çok önemli olan benim ne düşüdüğüm o yüzden o kadar yeter size. Filme gelecek olursak sanki ayakları yere basmayan bir konunun nasıl da yer yüzüne indirilebileceğini hissediyor insan. Kurguda bir kaç yerde insanının aklı karışmıyor değil ama yine de konuu ilerleyiş açısında çok iyi.

Oyunculuklara gelicek olursa başrol oyuncusuna pek ısınamadım bilmiyorum İrlandalıları hiç sevememişimdir zaten turuncu kafalarıyla filan. Rachel McAdams ise muhteşemdi kesinlikle. Ama filmdeki favori karakterim kesinlikle Uncle D. Çok az yer almasına rağmen karakteri çok sevdim.

Yani işin özü hayatınıza yön verecek yeni şeyler arayanlar için bulunmaz o özel filmlerden birisi.Umarım sizlerde izlerken benim kadar keyif alırsınız.




Genel Bilgiler : 

Yönetmen : Richard Curtis
Yazar : Richard Curtis
Süre : 123 Dakika
Yapım Yılı : 2013
Oyuncu Listesi : 

Rachel McAdams
Domnhall Gleeson
Billy Nighy
Lydia Wilson
Lindsay Duncan

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.