21 Ağustos 2015 Cuma

Hearthstone Destelerim Bölüm 1 : Oil Rogue

Hearthstone yaklaşık bir yıl önce bıraktığım bir oyundu. Neden bıraktığımı hatırlamıyorum ama sıkılmıştım herhalde. İşte o zamanlar sürekli Miracle Rogue oynuyordum efsane bir desteydi kombolar filan falan. Ama aradan geçen bir yılda Lerooooooy nerfleri filan gelmiş o deste oynanmaz hale gelmiş ama bu yeni versiyonu şu an oynanılabilir düzeyde. Bıraktın neden başladın o zaman diye sorduğunuzu duyuyorum çünkü oyun oynanmıyor bilgisayarda ufak grafikli oyunlar oynuyorum o yüzden Hearthstone'a döndüm. Sıcaklarda laptop patlıcak neredeyse. Ne çok saçmaladım en iyisi desteye geçelim.


Destenin olayı mümkün olduğunca hızlı bir şekilde kartları çekip, kombolarını bulmak diye söyleyebiliriz. Board kontolü oldukça iyi o yüzde agroo destelere karşı oldukça güçlü. En büyük sıkıntısı bazı oyunlarda Sprint'i çekmekte zorluk yaşaması. Gelmezse gerçekten kart sıkıntısı yaşıyorsunuz. Eski Miracle Rogue değil malesef eğer o desteyi arıyorsanız çok yanlış geldiniz o efsane deste gelmeyecek bir daha ama biz Rogue severler türevlerini oynamaya devam edeceğiz.

Kartları teker teker inceleyecek olursak ;

Backstab X2 : Kombo başlangıcı, agresif destelere karşı board temizleme ile destenin olmazsa olmaz kartlarından birisi. Örnek vermek gerekirse 3 manada Backstab + SI ile boarddaki bir minyona 4 damage vurabiliyoruz ki oldukça iyi.

Preperation X2 : Rogue'un herhalde her şeyi olan kart.sonraki yapacağımız büyünün 3 mana bedeli aza yapılmasını sağlıyor ki Preperation + Sprint kombosuyla 4 manaya 4 kart çekebiliyoruz.

Deadly Poison X2 : Hero power'ı silah olan bir class için silah güçlendirme muhteşem söylencek bir şey yok. Blade Furry ile güzel board kontrolü yapılabiliyor.

Southsea Deckhand X1 : Aslında kullanmıyordum normalde bu kartı ama destenin kesinlikle bir finishera ihtiyacı olduğunu farkettim. Biraz araştırınca bu kartın kullanıldığını görüp ekledim oldukça işe yarıyor. Ayrıca secretları kontrol etmek içinde bire bir.

Blade Flurry X2 : 2 manaya boardu temizlemek. İnanılmaz güzel kombolar yapılabilen bir kart. Örnek vermek gerekirse silahımızı bufflayıp adamın suratına vuruş yapıp sonra patlatıp hem silahın buffını kullanıp hem boardu tertemiz yapabiliyorsunuz.

Eviscerate X2 : Yeri geldiğinde board kontrol yeri geldiğinde finisher üstelik 2 mana. Kesinlikle olmalı destede.

Sap X1 : Rakip minyonu ele geri döndürmeye sağlıyor. Genelde tauntu yollayıp o turnde oyunu bitirmek için kullanılıyor. Bazıları 2 tane kullanıyor, bence 1 tane yeterli çünkü çoğu kişi agroo oynuyor ve öyle kaldırması zor minyonlar oynamıyorlar. O yüzden çok yüksek ranklerde değilseniz 1 tane koymakta fayda var.

Bloodmage Thalnos X1 : 2 manaya spell damage +1 ve kart çekme daha ne olsun. Legendary olduğu için eğer sizde yoksa yerine Kobold koyabilirsiniz işinizi görür oda.

Fan Of Knives X2 : Board kontrolü + kart çekme. Spell damageınız varsa hele oldukça iş görüyor. Agroolar çok fazla olduğu için Sap'i azaltıp bunu 2 ye çıkardım. Eğer SapX2 yapmak istiyorsanız bunu azaltabilirsiniz ama önermem.

Earthen Ring Farseer X1 : 3 manaya 3 e 3 ve 3 heal oldukça iyi. Aslında bunun yerine Edwin VanCleef oynuyordum ama aşırı agroolar gelmeye başladıktan sonra buna geçtim. Ki edwin agroolara karşı oldukça iyi bir kart ama bilmiyorum böyle daha iyi.

SI:7 Agent X2 : Kombo kartımız. Board kontrolü, 3 manaya 3 e 3 statlar oldukça güzel bir kart.

Tinker's Sharpword Oil X2 : Desteye adını veren kart. Kombo yapıldığında minyona +3 atak vermesiyle tek turnde inanılmaz hasarlara ulaşabiliyorsunuz. Deckhand'la kombolanıp tek turnde 15-20 arası hasarı rahatlıkla vurabiliyorsunuz.

Piloted Shredder X2 : Yeni gelmiş bu kart inanılmaz güzel muhteşem kart. 4 manaya 4e 3 ve çıkan çocuğuyla en op kartlardan. Destede olması her türlü faydalı.

Violet Teacher X2 : Eski Miracle Rogue'da 1 tane oynuyordum. bu desteye 2 tane koydum çünkü bu destenin o 1e 1'lik minyonlara ihtiyacı var. Genelde bu karttan alacağınız valueya bağlı olarak board sizin elinizde veya rakipte oluyor.

Antique Healbot X1 : Agroolar çok fazla diye ekledim bunu da tamamen. Eğer koymak istemezseniz Farseer'ı ikiye çıkarabilirsiniz.

Azure Drake X2 : 5 mananın en güçlü kartı. Spell damage + kart çekme tam anlamıyla destemiz için yapılmış sanki.

Loatheb X1 : Bazen rakibin kombosuyla oyunu bitireceğinizi anladığınızda o 1 turnü geçip size son bir şans veren kart. Ya da boardu doldurup spelle temizlenmesini engellemek için kullandığımız kart. Destede kesinlikle olması lazım.

Sprint X2 : Eski kart çekme mekaniklerini artık bu kart karşılıyor. 4 manada kullandığınızda oyunu kaybetme ihtimaliniz yüzde 20'ye düşüyor neredeyse.

Tüm kartlardan oyun içi mekaniklerinden söz ettim. Eğer sizde mal gibi tüm gelen kartları oynayıp yüze vurmayı sevmeyen ya da daha açıkça söylemek gerekirse beyninizle oynamak istiyorsanız kesinlikle bu desteyi oynamalısınız. İyi eğlenceler. Takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.