8 Ağustos 2015 Cumartesi

Mr.Robot 7. Bölümün Ardından İsyanım

Normalde her 2 haftada bir inceleme yapıyorum ama dayanamadım bu sefer o kadar beklemeye. Hep söylediğim gibi dizi muhteşem başladı iyi hoştu dedik biraz değişik havası var tamam da bu son bölüm neydi öyle.

Zaten bir bölüm uyuşturucuyla geçti birinde başarısızlık boş boş sahneler filan. Bu bölümle ilgili anlatılacak adam akıllı tek bir şey yok. Koskoca 40 dakikayı sarışın uyuz olduğum kızın annesinin ölümünün peşinden gitme muhabbeti, manyak Tyrell'in katil olması olaylarına ayırmışlar. Bir de insanlar merak etsin sonraki bölümü diye son 2 dakika Elliot'la psikoloğu arasında muhabet çevirmişler o kadar.

Çok fazla şans tanıdığımı düşünmeye başladım artık diziye, eğer 8. bölümde böyle giderse inceleme yapmayı bırakmayı düşünüyorum. Yazacak çok bişey yok saçmalıklarla dolu bir bölümdü haftaya görüşmek üzere. Takipte kalın.


3 yorum:

  1. geleceğe yönelik yatırım yapıyorlar ilerde diziyi izlerken bizi ters köşe vb. durumlarda bırakmak için karakterlerin kişilik şemaların işliyorlar bu tarz bi kaç bölüm daha olur hem sen kimsinki böyle bi bölümü boş diye kestirip atmışsın sanırım hobi olarak yapıyosun bu işi

    YanıtlaSil
  2. aynen yoruma katılıyorum saçmalamışsın inceleme yapmalısın yerden yere vurmak yerine tabi sen bilirsin de görüşüm bu kusura bakma :D

    YanıtlaSil
  3. hey man, yapma dostum, bırak ipin ucunu.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.