2 Ağustos 2015 Pazar

Windows10'a Geçiş Serüvenim

Win10 sonunda geldi ama nasıl geldi bir de bana sorun.

Win7 ve üzerindeki bir sürümü kullanan kullanıcılara ücretsiz gelecek dendiğinden gerçekten mutlu oldum. Çünkü 300-400 lira vermek istemiyordum bir işletim sistemine. Win7 kullandığımdan ve onunda yavaş yavaş miladını doldurduğundan update ( yükseltme ) etmem gerekliydi.

Herneyse işte bu haberler yayılıyor filan herhalde mayıs ortası gibiydi. Dediler Win10'a rezervasyon yapacaksınız öyle update edilecek 29 temmuzda. İyi dedim bekliyorum bekliyorum rezarvasyon mesajı gelmiyor. Sonra öğrendim ki bütün güncellemeleri yüklememiz gerekiyormuş. Ona da eyvallah dedim herhalde 2-3 GB'lık update yaptım. Yine gelmiyor rezervasyon bildirimi. İnternette uğraştım filan olmadı.

Daha sonra nasıl oldu bilmiyorum ama bir anda rezervasyon işlemi geldi ben seviniyorum evde, Drogba'nın efsane gol sevinişini filan yapıyorum öyle sevine sevine yaptık rezervasyonu.

Günler geldi 29 temmuza. O günde gece erkenden uyumuşum sabah 9 gibi kalktım millet indirmiş kurmuş filan bi baktım hop benim rezervasyon zımbırtısı gitmiş. Bütün yaz sağ altta duran şey yok oldu bi gece de. Öyle olunca tabi yapamadım diye bi bunalım sanarsınız Bursaspor maçını 2-2 sanan fenerlilerdenim öyle bunalıma girdim.

Bu kadar uğraştıktan sonra olmadı işte. En son MicroSoft'un sitesine girdim Win10 indir vardı tıkladım indirdim oldu çalıştı. Öyle yani baya kolaydı. E be Bill Gates ne uğraştırtıyon o zaman. Bak Tim Cook'a çatır çutur getiriyor güncellemeleri İOS'a. Hiç böyle sorunlarla uğraşmıyorlar.

Onun dışında Win10 iyi gibi şimdilik bir sıkıntısını görmedim. Ama gözüm üstlerinde bekliyorum en ufak bir hatada uzun bir şikayet mektubu yazacağım MicroSoft'a.

Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.