14 Ağustos 2015 Cuma

Mr.Robot 8. Bölümün Ardından

Sekizinci bölüm dün yayınlandı ama anca şimdi izlemeye fırsat bulabildim. Bakalım nasıl bir bölümdü.

Bu bölüm herhalde hemen hemen her şeyin açıklığa kavuştuğu bölüm oldu desek çokta yanılmayız. Büyük hack girişimi sonunda olacak gibi gözüküyor. WhiteRose'un olduğu sahneler baya baya iyiydi. Ve gözümüze saçmalık olarak gelen her şeyin açıkça birleştiğini anca bu bölümde farkettik. Ama bütün bunları geçersek dizinin son 10 dakikası asıl şok bombalarıydı resmen.

Darlene ile Elliot'ın kardeş çıkması şokunu yaşarken bir de Mr.Robot'un babası olması yok artık dedirtti. Ama asıl soru Elliot'ın bunları neden hatırlamadığı. Annesiyle ilgili bir şey olduğunu düşünenler var biraz bakındım internette ki bana da mantıklı gelse de çok bariz olduğundan dolayı öyle bir şey olacağını sanmıyorum. Bence babasıyla ilgili çok az şey biliyoruz yani Mr.Robot'la ilgili. Adını bile bilmiyoruz. Ayrıca şunu söyliyeyim ki Dalene'in soy adının olmaması benim önceden biraz kafamı karıştırmıştı ama kardeş olduklarını aklımın ucundan bile geçirmemiştim.

Sonunda güzel bir bölüm geldi diyebiliriz kesinlikle en azından elle tutulur bir şeyler verdiler izleyiciye. 9. bölümün oldukça sakin geçeceğini düşünüyorum sürekli diyaloglu, kafamızda soru işareti yaratmaya çalışan sahneler olacaktır. Büyük ihtimalle de sezon finalinde her şey şimdilik çözülecektir ama sonra nasıl bir hikayeyle devam edecekler hiç bir fikrim yok. Yine de diziyi bırakma fikrimden vazgeçtim acayip meraklıyım şu an neler olacak göreceğiz. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


1 yorum:

Yorumunuz için teşekkürler.