13 Ağustos 2015 Perşembe

Oyun İncelemesi : Osu!

Bugünkü bahsedeceğim oyun beceremediğim oyunlar listesindeki bir numara : Osu!

Osu'yla tanışmamız Twitch TV'de BoxBox'un yayınını izlerken oldu. Oyun aralarında filan açıyor bunu oynuyor. Aslında oyunu ben hiç beğenmesem de müzikleri inanılmaz hoşuma gitti o yüzden bende indirdim hemen eksik kalır mıyım hiç.

Oyunu oynamak inanılmaz zor ama mantığı çok basit. Ekranda üstünde sayılar olan çemberler çıkıyor sırasıyla bunlara tıklamanız gerekiyor. Oradan şimdi çok kolay gibi gelebilir ama belli bir tempoyu tutturmanız gerek. Ayrıca el göz koordinasyonunuzun inanılmaz iyi olması gerekiyor. Oyunda zorluk aşamaları var ki bana göre easy bile çok zor gerisini siz hayal edin.

Az önce değindiğim gibi oyunun müzikleri aşırı güzel çünkü hepsi nightcore tarzındalar. Efekt olarak oldukça basit ama düzgün. Oyuna alışması uzun sürüyor ama öğrendikten sonra el alışkanlıkalrı filan kaybedilmiyor.

Oyunu öyle her gün saatlerce kimsenin oynayacağını düşünmüyorum açıkçası. Bana daha çok o sıra beklerken 5-10 dakikalık aralarda oynayacağımız oyunlardan biri gibi geldi hep. Eğer sizde bu tarz bir oyun arıyorsanız denemenizde fayda var. Boyut olarakta çok ufak olduğundan bilgisayarınızda dursa bile sorun edilmez.

Eğer 5-10 dakikalık başka oyunlarda arıyorsanız Agar.io İncelemesi tam olarak burada. Okuduğunuz için teşekkürler. Takipte kalın.



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.