9 Ağustos 2015 Pazar

Dizi İncelemesi : Arrow Sezon 2

Arrow'un 2. sezonunu bu gece ancak bitirebildim. Normalde 1 hafta bile sürmez diye düşünüyordum ama bu sıralar biraz oyunlara dalınca neredeyse 3 hafta sürdü. Sezonla ilgili ilk söylemek istediğim beklentilerimin tamamen ötesinde bir sezon oldu. İlk sezonu da çok beğenmiş olmama rağmen sanki 2. sezonda bir düşüş olur gibime geldi ama dizi tam tersini kanıtladı bizlere.

2. sezon deprem felaketinin ardından olanları anlatmakla başladı tahmin edeceğiniz üzere. Oliver; Tommy'nin ölmesi, annesinin yaptıkları derken deprem olayından sonra mahsur adaya geri dönüş yaptı. Sonra kankileri Felicty ve Dig gidip geri getirdi ama değişmiş biri olarak geri geldi. O katil olan Arrow gitti yerine işleri kimseyi öldürmeden yapan adam geldi. Onun dışında ikinci sezonun konusunu Slade-Arrow çekişmesinin kapladığını söylesek çok yanlış olmaz herhalde. Merak etmeyin sezon finalinde sona eriyor 3. sezon yeni bir şeyler var gibi spoilerlar duydum bakalım artık.

Slade'in yaptıkları Oliver'ın ve çevresindekilerin hayatlarını mahvetti. Sonra diziden alışkın olduğumuz Starling City'i yok etme planları bu kez Slade tarafından tekrar uygulamaya geçirildi ki bence bu kısmı biraz tekrar gibi oldu. Aynı pastayı ikinci kez yedirdiler, yedikte.

2. sezonda çok seveni olduğunu düşünmediğim için öldüğünü burdan yazıcam kimsenin sonradan -laaaan söylenir mi o- diye kızacağını düşünmüyorum. Moira Quinn Slade tarafından öldürüldü çok üzülmedim, sevmemiştim zaten o karakteri pek.

2. sezonda Black Canary yaniiiii Sara'yı gördük. Evet kendisi ölmemiş bi sürü şeyler olmuş en son suikastçi olduğunu öğrendik tıpkı Arya Stark'ın olacağı gibi buuuuuum çaktım spoilerı. Oliver'la güzel giden ilişkileri vardı ama Sara bitirdi son bölümlerde ilişkiyi.

Quinten Lance sonunda Arrow'la kanki oldu hatta ona yardımdan rütbeleri filan düşürüldü hapse girdi çıktı filan falan ama sevmeye başladım o karakteri hafiften yalan yok.

Her şeyi teker teker anlatmayayım ama güzel bir sezondu bence. Çok hareketli miydi derseniz hayır değildi. Ama hikaye bakımından oldukça iyiydi. Thea'nın gerçek babasının kim olduğunu öğrendiğimde baya baya şaşırdım ama sonra taşlar yerine oturmaya başladı. Zaten bi yerden sonra Mirakuru denen şey ortaya çıktı ve 2. sezonu öyle bitirdik.

Son olarak 3. sezon ile ilgili tahminlerimi yazmak istiyorum. Kesinlikle Laurel ve Oliver ikilisi tekrar bir araya GELMEYECEKTİR. Eminim yani çünkü çok fazla şey oldu özellikle Sara muhabbetinden sonra o ihtimal kapandı. Felicty ve Oliver ikilisini görücez çok çok büyük ihtimal. Yine 3. sezonda da bir büyük rakip çıkıp sezon finalinde onunla kapışacaktır Arrow. Yani aynı tempoda aynı tarzda bir 3. sezon bekliyorum. En kısa zamanda bitirmeyi planlıyorum. Okuduğunuz için teşeküürler. Takipte kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.