26 Şubat 2016 Cuma

Vikings 4. Sezon 2. Bölüm İncelemesi ( Bu Sezon İyi Başlamadı :(( )

Bu bölümle bağlantılı 4. sezon 1. bölüm incelemesine buraya tıklayarak gidebilirsiniz.

Yeni sezonu geçen hafta başlayan Vikings'in yeni bölümü yayınlandı. Benim sezon öncesi beklentilerimin çok altında seyir ediyor sezon şu an. Çok bir şey olmadı ama konuşalım biraz.

Geçen sezon özellikle savaş bölümleriyle dizi benim gözümde zirve yapmıştı. Herhalde 40 dakikalık kesintisiz savaş bölümü olan bir dizi yoktur diye tahmin ediyorum. Herneyse işte o yükselişten sonra bu sezon Rollo ve Floki'ye olacakları çok merak ediyordum. Rollo'nun ilk bölüm yaptıklarından sonra keyfi yerindeydi bu bölümde de. Ama nasıl bu kadar kolay sattı bütün ailesini soyunu bilmiyorum. Yapmadığı şey değil biliyorum ama insan hayal kırıklığına uğruyor yine de. Onun dışında Floki kaçtı yakalandı ölüme terkedildi çocuğu öldü, yani Athelstan'ın intikamını alıyorlar o karakterden.



Tüm bunların dışında Vessex macerası bana anlamsız geldi. Daha önceki bölüm neler yapıyordu o kraliçe bir anda ne hale düştü sonra kurtarıldı filan. Bana baya bir saçma geldi. Ayrıca İngilizlerin kendi başlarına bu kadar çok işlenmesi adı Vikings olan bir dizi için bana biraz saçma geliyor. Bu bölümde Lagertha'yı görmedik bile.

Çok konuşulacak bir şey yok bu bölüm hakkında. Hiçbir şey olmadı hiçbir şey değişmedi. Floki'nin çocuğunun ölümünü Ragnar Floki'yi affetmek için kullanacaktır sonraki bölümde büyük ihtimal. İzleyip göreceğiz okuduğunuz için teşekkürler. Takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.