17 Şubat 2016 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 14. Bölüm İncelemesi ( Gazla Çalışan Süper Kahraman Yapmış Adamlar )

--- 2.Sezon 15. Bölüm incelemesi çıktı bile bundan sonra oraya gitmek için buraya tıklayabilirsiniz.

İlk olarak bu bölümle bağlantılı 2. sezon 13. Bölüm incelememi okumadıysanız buraya tıklayarak ona gidebilirsiniz.

Her zaman dediğim gibi gazla çalışan süper kahramanımız Flash'ın 2. sezon 14. bölümünün incelemesiyle karşınızdayım. Beklentilerimin çok altında bir bölüm olduğunu söylemem gerekiyor. Çok çok basit halloldu her şey çünkü. Ben daha karmaşık ve komplike şeyler bekliyordum bu bölümden. İsterseniz bölüm hakkında konuşmaya başlayalım.

Bu bölümdeki meta insan çok dandikti bence. Zaten dizide artık meta insanların sadece konuyu genişletmek için kullanıldığını düşündüğümü söylemiştim. Aynı o şekilde devam ediyor. Sadece 40 dakikayı doldurmak için ekleniyorlarmış gibi hislere kapılıyorum. Geçen sezon Captain Cold vardı şimdi kimler var. Yine de Jay'in hızını kazanabilecek olabilme ihtimalini görmemiz açısından faydalıydı ta ki son sahneye kadar.



Onun dışında Earth 2'den kaçışlarının Jay'in yardımıyla olacağını düşünmüştüm ben ama Killer Frost'u kullanmayı tercih etmiş senaristler o da bir seçenek tabi ki. Ama asıl sorun olayın çok kolay çözülmesi. Cisco Killer Frost'la iki konuşuyor hemen kararını değiştiriyor. Barry Barry'le konuşup yapamadığını yaptırıyor. Aslına bakarsanız tam bir süper kahraman dizisi-filmi muhabbetleri ama farklı olmasını isterdim ben. Bir de en sonda Jay'in kaçırılması çok zorlama olmuştu. Ne işin var senin orda daha delik kapanmamış duruyosun. İlk gördüğüm saniye anladım öyle bir şey olacağını. Bana çok zorlama olmuş gibi geldi bölümün sonunu merak uyandırıcı bir şekilde bitirmeliyiz o zaman napalım deyip bişey bulamayıp en sonunda bunda karar kılmışlar gibi.



Yine de bu bölümde hoşuma giden şey şu kafeste tutulan yeni bilinmeyen adam. Jay Garrick'in ismini verdi ama o hayatta deyince çıldırdı. Jay hakkında o kadar az şey biliyoruz ve bildiklerimizin çoğu da yalan veya yanlış çıktığı için teori üretmek çok zor. Bir de bölümün sonunda Jay Zoom tarafından kaçırılınca sanki her şeyin çıkış noktası o adam ile Jay arasındaki ilişkiyi bulmak olacakmış gibi geliyor. Önümüzdeki bölümlerde Earth 2'yi ve Zoom'un göreceğimize eminim. Bizimkiler Jay'i kurtarmak için bir şeyler yapacaklardır. Ama benim asıl merak ettiğim o gizli adam kim. İşte tüm bunlar için haftayı beklememiz gerekiyor. O bölümde görüşmek üzere okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Dipnot : Iris'in yeni editörünü oynayan oyuncunun dizisini izliyordum ben ama iptal edildi. Yine de 10 bölümünü izlemek isteyenler için dizisinin incelemesine gitmek istiyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.



15 yorum:

  1. bence zoom jay burdaki adam o yüzden jay dedi zoomun ismini vermek istedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı anda iki yerde nasıl olacak ki ?

      Sil
    2. 1. sezonda Reverse Flash Kendini kopyalayıp kendini dövmüştü bir bölümde Zoom unda çok hızlı olduğunu biliyoruz. Yani kendini kopyalaması mümkün fakat hızı nereye kadar bu Zoom un Maskeli adam da Jay Garrick Bunu biliyorum çünkü o ismi duyunca çıldırdı birden saçlar da benziyor gibi Hunter Zolomon E1 deki Jay Çizgi Romana Göre Zoom.Dizi de Çizgi Romana Göre işliyorsa olaylar aynen dediğim gibi olucak. Yani Zoom Aslında Hunter Zolomon Kendini Kopyalayıp Hem Jay (Aslında Hunter) Hemde Zoom oluyor, Kafeste ki maskeli de Asıl Jay Garrick.

      Sil
    3. İlk sezonda yapıyordu ama çok hızlı hareket ederek belli bir ortamda başarıyordu onu. Bunda ise evrenler farklı bir kere iki evren arası öyle bir şey olması mantıken bana olanaksız geliyor. Hunter zolomon konusunda haklısın ama şu var ki hunter zolomon başta iyi daha sonradan kötüye dönüyor. Diziye direk kötü olarak sokarlar mı orasını da bilmem. O yüzden dediklerin mantıklı bile gelse çizgi romanlara baya bir ters.

      Sil
  2. Bence Earth 1’de JAY olarak gezen kişi ya Zoom’un adamı ya da Zoom’un ta kendisi. Ve Earth 2’de tutulan maskeli kişi gerçek JAY. Kendisini hızı sayesinde çoklayıp her iki dünyada da var olmasını sağladı. Son geçit kapanırken kendisini geri alması gerekiyordu ve son sahnede de aldı. Benim fikrim bu :)
    bu yorumu dizimagte gördüm mantıklı geldi

    YanıtlaSil
  3. çizgi romana göre düşünülüyorsa zoom Hunter Zolomon yani Jay Garrick'in Earth-1'deki görsel ikizi çizgi romana göre değilse bir fikrim yok

    YanıtlaSil
  4. Farkında mısınız? Hani Jay Flash ın dünyasında kendi ikizini göstermişti Cait 'e Hunter Zolomon 'du ismi. İşte orada bir bit yeniği var. Ve yukarıda; Dizimagtaki yorum mantıklı geldi kendisini aldı ve gedik kapandı.O maskeli adamın saçları ise sarıydı Eabord Thawne olma şansı yüksek olabilir. Ya da O kişi gerçek Jay 'de olabilir çünkü Barry Jay bizim dünyamızda dediğinde kafayı yemişti o.Ya niye böyle yapıyorlar be abi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten hunter zolomon Flash ama onun düşmanı Wally West diye biliyorum. Yani onu şimdiden olaya dahil etmeleri bana saçma geliyor. Bir yandan da Jay'in sürekli farklı davranışları insanın aklını karıştırmıyor değil. Sonuçta Zoom benim gücümü çaldı dedi ama öyle olmadı neden öyle dedi sorusu insanın aklına gelmiyor değil. Olan yine benim Caitlyn'ime olacak gibi gözüküyor.

      Sil
    2. ya arkadaşlar zomun kalıba boya baksanıza jay olması imkansız lan adamın kalıp fazla boy barry ile neredeyse aynı benim favorim zoom Eddie nin dünya 2 hali olabilir

      Sil
    3. Jay'in kötü karakter çıkması bana da mantıksız geliyor ama sakladığı bir şeyler olduğu da çok belli.

      Sil
  5. elinize emeğinize sağlık çok güzel bir inceleme olmuş, yazış şekliniz okurken sıkmıyor.

    YanıtlaSil
  6. zoom flashın babası Heny Allen dünya 2 deki görüceksiniz bak :=)

    YanıtlaSil
  7. maskeli adam Eddie de olabilir

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.