3 Şubat 2016 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 12. Bölümün Ardından ( Bekle Bizi Earth 2 )

The Flash 2. Sezon 13. Bölüm incelemesi çıktı bundan sonra oraya gitmek için buraya tıklayabilirsiniz.

The Flash'ın 2. sezonunun 12. bölümünün incelemesiyle karşınızdayım. Beklentilerimin çok çok altında bir bölüm olduğunu üzülerek söylemek istiyorum. Özellikle bu sezona o kadar hızlı başladıktan sonra dizinin temposunun bu kadar düşmesi üzdü beni. Aynı şey Arrow içinde geçerli iki dizi de aşırı yavaşladı. Yeni başlayan Legends of Tomorrow'da beni çok mutlu etmedi açıkçası. Doctor Who havasından bir çıkaramadım o diziyi. DW o kadar çok yer etmiş ki beyinlerde benzeri bir şey olduğu anda hemen onunla kıyaslayası geliyor insanın. Anlayacağınız derliyim DC dizilerinde bu ara.

Bu bölümün konusu Zift çukuru meta insanı, West ailesinin bir araya gelme çabası ve belki bölümdeki en önemli şey olan Harry'nin Barry'e ihanetini daha fazla sürdürememesi. Ziftli olan meta insanı sevmedim ben açıkçası. Meta insanlar eskisi gibi değiller, şöyle söyleyeyim ya da eskiden bir meta insan için ne uğraşlar sarediliyordu şimdi iki bombayı atıyor üstüne oldu bitti. Sanki ana hikayedeki boşlukları doldurmakmış amaçları gibi geldi özellikle bu bölümdeki o sahneler. İlk sezondaki manyakları özlüyor insan ister istemez. Mesela Legends of Tomorrow'daki Captain Cold. Efsaneydi karakter yan diziye gönderip bence batırdılar ki o diziyi de kurtaran tek kişi o yine de.



West ailesinin bir araya gelmesiyle ilgili çok bir şey düşünmüyorum. En azında bize olay çıkacak bir şeyler yok o cephede şimdilik. Yine de Wally karakterini güzel bir gelecek bekliyor. Oynayan oyuncuya da hemen ısındım ben güzel olacak o tarata işler yani.

Gelelim bizimkilerin Earth 2'ya gitme kararı almalarına. Siz salak mısınız diye bağırmak istiyorum ama olmuyor. Abi adam ( Zoom ) mahvetti seni daha 3-4 bölüm önce, üstüne yetmedi gücünü çaldırdın bu ne cesaret adama karşı saldırıya geçiyorsunuz. Bir de sürekli güçsüz olduğunu söylüyor Barry eee o zaman ne işin var senin orda. Yani anlayacağınız önümüzdeki bölümü izlemek istemiyorum. Bence çok kötü şeyler olacak ne kadar kötü olacağını bilmiyorum ama kötü olacak. Bu hafta konuşacak çok bir malzeme de çıkmadı ne yalan söyliyeyim biraz uykum da var. Öyle klasik hafif isyanlarımla geçiştirelim bu bölümü diyorum. Sonraki bölümün incelemesinde ( umarım herkes sağ olur ) görüşmek üzere. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Dipnot : Legends of Tomorrow'a başlamayı düşünenler bir şans versin yinede. Belki seversiniz belli mi olur.
Dipnot2 : Patty gitti tamamen galiba, üzdü.

Önceki bölümün incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.

4 yorum:

  1. jesse quick , wally west ne zaman speedster olcak bi de bu Linda park wally west ilişkisi olucakmi acaba gerçi Linda hala dizide mi onu da bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların daha zamanı var bence. En azından bu sezon kesinlikle olmayacaklar diye düşünüyorum. Linda hala dizide 4-5 bölüm önce görmüştük yanlış hatırlamıyorsam. O tarz ilişki muhabbetlerini kafalarına göre ayarlıyorlar konuşmanın çok bir anlamı yok.

      Sil
  2. speedster ne demek onu anlayabilmiş değilim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızlı koşanlara diyorlar onu. Zoom Flash vs vs.

      Sil

Yorumunuz için teşekkürler.