4 Şubat 2016 Perşembe

Arrow 4. Sezon 12. Bölümün Ardından ( Malcolm Geliyor Demiştim Ben )

Ana konudan uzak ama gelecekle ilgili güzel vaatleri içinde bulunduran Arrow'un 4. sezon 12. bölümünün incelemesiyle karşınızdayım. Önceki bölümün incelemesinde Malcolm'un gözükmediğinden bahsedip geri dönmesinden korktuğumdan bashetmiştim ( Önceki bölümün incelemsine gitmek için buraya tıklayabilirsiniz ). Döndü ama bu sefer babalık rolü için döndü ta ki bölüm sonuna dek. Malcolm Oliver ilişkisi iyi olamazdı olmayacak gibi gözüküyor. İsterseniz kısaca bir konulara göz atalım.

İlk olarak Felicity hakkındaki şeylerden konuşmak istiyorum. Bu bölümdeki ' Hesap Makinesi ' nin babası olduğunu her izleyen düşünmüştür zaten. Ama gerçekten babası olduğunu duyunca şaşırdım ben. Ayrıca bu haber Damien Darkh'ın Felicity'nin babası olduğu dedikodularını da boşa çıkardığını söylemekten mutluluk duyuyorum. İlk duyduğumdan beri olması zor bir ihtimal gibi gelmişti bana. Senaristler de benim gibi düşünüyor olsa gerek bunu ortadan kaldırdılar. İşin daha da ilginci Felicity'nin babasının kötü adam olması. Hatta şunu farkettim dizide babası iyi biri olan kimse yok. Laurel'inki en iyisi gibi gözüküyor ama onunda manyaklıklarını biliyoruz diğerlerine kısaca bakacak olursak Oliver'ınki eşini aldatan yaşadığı şehre ve kişilere kötülükler yapan biri, Thea'nınki tam manyak bahsetmeye gerek yok, Felicity'ninkini gördük bu bölümde. Çok ilginç geldi bana bu kadar çok kötü babaya bir dizide rastlamak. Ayrıca ölmüş olabilecek kişiler listesine Felicity'nin babası da en üstten giriş yaptı benim gözümde o kısım çok acayip karıştı.



Roy'un dönüşü geçiciymiş ona üzüldüm ama sanki o Thea'yla olan son sahnede bir tepkileri ölçme gibi niyetleri varmış gibi geldi bana. Belki birkaç bölüm daha olabilir ama daha fazlası olacağını düşünmüyorum. Yine de Arsenal'ı özlemişiz. Takımın o ufak halini daha çok sevdiğimi söylemem gerek.

Damien Darkh'ın karısının başkanlığa aday olması bana olaylara yeni pencereler açmak için eklenmiş yeni bir olay olduğunu düşündürttü. Damien'e ulaşmak için bir adam hem de konuyu genişletmek ve geliştirmek için güzel bir yöntem.



Gelelim Nyssa'nın Thea'yı iyileştirmek için Oliver'dan Malcolm'u öldürmesini istemesine. Oliver'la Malcolm'ün arası özellikle geçen sezondan beri çok kötü değil. Hatta bu bölümde de baya bir birbirlerine destek olduklarını gördük. Tabiki tüm bunların ardından olayları karıştıracak bir şeylerin olması çok doğal. Oliver kız kardeşinin yaşaması için kız kardeşinin babasını öldürür mü sorusuna benim cevabım hayır olacaktır. Özellikle bu bölümde verilen mesajlardan sonra hemen evet diye kabul edeceğini düşünmüyorum. Yani işlerin daha kötüye gitmesi gerekiyor. Peki Malcolm kızı için kendi hayatından ferragat eder mi ? Ondan da pek emin değilim her ne kadar kızını çok sevdiğini bilsekte kızının başına neler açtığını da biliyoruz. Dolayısıyla olaylar nasıl ilerleyecek çok bir fikrim yok bir bakıma senaristler planlarına göre olasılıklardan birini seçecekler. Önümüzdeki bölüm çok ilginç şeylere sahne olabilir. Felicity ve babasının arasında yaşanacaklar, Oliver-Malcolm arasında yaşanacaklar ve üstüne bir de Damien Darkh'ın geri dönüşü yaşanırsa efsane bir bölüm olabilir. O bölümün incelemesinde görüşmek üzere okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.