25 Şubat 2016 Perşembe

Arrow 4. Sezon 15. Bölüm İncelemesi ( Bu Nasıl Süper Kahraman Dizisi ??? )

Heyy 4. sezon 16. Bölümün incelemesi yayınlandı. Bundan sonra okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Öncelikle bu bölümle bağlantılı 4. sezon 14. Bölüm incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.

Bu haftadan çok beklentiliydim. Kafamdaki sorulara yanıt bulacağımı ve çok hareketli bir bölüm izleyeceğimiz düşüncesindeydim. Ama bence baya baya kötüydü bu bölüm. Özellikle olayların yine bir bölümde hatta 10-15 dakikada çözülmesi beni çok rahatsız ediyor. Ve herkes gibi Felicity'nin tavırları deli etti beni de. Kısa bir özetten sonra bölüme geçelim.



Bu bölümde, daha en başından hatta geçen haftadan işlerin yolunda gitmeyeceğini anlamıştık. William kaçırılmış, Damien gücünün zirvesinde derken Oliver, Vixen'dan yardım istedi. Çocuğunu kurtarmak için Başkanlıktan vazgeçen Oliver en sonunda amacına ulaştı. Ama vermesi gereken çok zor kararlarla başbaşa kaldı ki bence de doğru olanı yaptı. Çünkü öyle bir hayatta bir çocuğa yer olduğuna inanmıyorum. Dig kendinden örnek veriyor ama aralarında Oliver'la olan farklılıkları görmüyor gibi.

En sonunda Felicity'nin Oliver'ı terk etmesi nasıl bir saçmalıktı ben anlamadım anlayan varsa anlatsın. Adamın o kadar derdi var herkes bir yandan saldırıyor bir de Felicity'nin yaptıkları yazık valla. Hatta bir de Laurel babasıyla o konuşmayı filan yaptı ya aha dedim bunlar Oliver-Laurel ikilisini geri getiriyorlar bir de en sonda Felicity terkedince iyice aklıma yattı o düşünceler.



Damien Darkh'ı da sezon başından beri inanılmaz güçlü bir karakter olarak gösterip bu bölümde 5 dakikada harcamalarına da bir anlam veremedim. Şimdi güçleri gitti mi yoksa o tılsım-sembolden daha fazlasına mı sahip bilmiyoruz ama bir şekilde Damien'ı tekrar olaya tüm gücüyle dahil etmeleri gerekiyor.

Adadaki hayatta bir şeyler öğrenicez filan derken bu hafta hiçbir şey olmadı. Yazacak iki kelime bulamadım. Ama Oliver'ı seçilmiş adam yapmaları çok yakındır hatta sanki yaptılar bile.

Toparlayacak olursak beklentilerimin çok altında kalan bir bölüm olsa da aklımızdaki soruları yanıtsız bırakmadılar. Felicity'nin yürüdüğünü bile gördük daha ne olsun. Önümüzdeki bölüm işler mutlaka karışacaktır ama nasıl olacak bekleyip göreceğiz. O bölümün incelemesinde görüşmek üzere takipte kalın.

Sonradan eklemeli dipnot : Ağır spoiler alert !!!! İnternette gezinirken Oliver'la Felicity'nin düğün fotoğraflarını gördüm ileriki bölümlere ait. Olay nasıl yeniden oralara gelecek hiçbir şey anlamadım.


1 yorum:

  1. İzlediğim en kötü Arrow bölümüydü hele son sahne çok gereksizdi bu sezon felicity e ağır kıl olmaya başlamıştım son hareketi bitirdi

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.