10 Şubat 2016 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 13. Bölümün Ardından ( Zoom, Killer Frost, The Flash, Jay ?? )

2. Sezon 14. Bölümün incelemesi çıktı bile bundan sonra oraya gitmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Geçen bölümde çok kötü şeyler olacak demiştim. Düşüncelerimden de kötüsü oldu. Efsane bir bölümdü ama işler çok çok kötüye gidiyor. İşte şimdi The Flash 2. sezon 13. bölümün incelemesiyle karşınızdayım.



Başlamadan önce 2. sezon 12. bölümün incelemesini buradan okumanızı öneririm. Sezonun en hareketli bölümlerinden birisiydi. Önceki bölümün incelemesinde Earth 2'ye gitmenin delilik olduğundan ve çok hatalı olduğundan bahsetmiştim. Ki bu bölümde genel beklentileri karşılayarak işleri olabilecek en kötü duruma getirdi. Elimizdekilere genel olarak bir bakarsak Earth 1'de depremci manyağın teki ortalığı mahvediyor, Jay'in hızını kaybettiği gerçeğine daha kötüleri de ekleniyor, Earth 1'e dönüş yolu kapalı, Earth 2'de Joe öldü, Cisco, Caitlyn ve Ronnie'nin ikizleri manyak çıktı ve en en kötüsü Barry Zoom'un eline geçti. Daha kötü ne olabilirdi bir bölümde bilmiyorum.



Tüm bunların nasıl çözüleceğinden bahsetmeden önce Earth 2'deki Barry'nin annesiyle konuşma sahnesi çok üzücüydü. Iris ile evli olmaları filan Joe'nun şarkıcı olması, Caitlyn ve Cisco'nun kötü ikizleri ne bileyim bana çok daha güzel geldi. Tabi her şey mahvolmadan önce.

Peki bizimkiler nasıl kurtulacaklar oradan herkesin aklında bu soru. Bana göre sadece Earth 2'daki ekiple Zoom gibi bir tehditten kurtulmaları çok zor. Burada da bu bölümde karşımıza çıkan Jay'in gücünü geri kazanma muhabbeti karşımıza çıkacak. En azından Barry'nin oradan çıkmasını sağlamanın tek yolu olarak Jay'i görüyorum ben. Önümüzdeki bölüm Caitlyn'nin yapacaklarının çok kritik olacağına inanıyorum.



Toparlayacak olursam her şey çok kötü durumda olsa da bence önümüzdeki bölüm bizimkiler kurtulacaklar Zoom'u yenecekler demiyorum onun daha zamanı var ama en azından bize Zoom'un yenilebilir olacağını gösterecek bir bölüm olacak orası kesin. Önümüzdeki bölüm kesinlikle ve kesinlikle efsane olacak nasıl bekleyeceğiz yine bir hatayı bilmiyorum. O zamana kadar yeni bir şeyler öğrenebilirsem bu yazıya eklerim. Haftaya görüşmek üzere okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Sonradan eklemeli dipnot : Sarışın Caitlyn çok iyi değil mi sizce de ??


1 yorum:

  1. Bence zoom bu sezon bitmez yani reverse flashtan daha güçlü bi düşman bölüm sonu canavarı gibi kim olduğu da belli değil bence önce kim olduğu ortaya çıkıcak bu sezon sonlarında :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler.