28 Kasım 2015 Cumartesi

Arrow 4. Sezon 7. Bölümün Ardından ( Çok Geç Kaldım Biliyorum )

Vize haftası Arrow'u izlememe bile engel oldu ama sonunda bitti ve merakla beklediğim bölümü izleyebildim. Açıkçası çok bir şey kaçırmamış olduğum için sevindim. John'un kardeşinin hayatta olduğunu -o haldeyken hayatta sayılır mı bilmem- öğrendiğimiz sessiz sakin ama sonraki bölümler için ipuçları veren bir bölüm olmuş.

Bence bu bölümdeki en önemli şey artık Oliver'ın hem gerçek hayatında hem de Green Arrow iken Darkh'a düşman olması oldu. Farklı şekillerde olsa da iki cephede birlikte nasıl savaşacağını merak ediyorum Oliver'ın. Şu anki kadronun yeterli olmadığı kesin. Damien Darkh şimdiye kadarki büyük kötülerimizden çok çok farklı. İlk olarak sınırlarını bilmiyoruz hatta hakkında neredeyse hiçbir şey bilmiyoruz. Doğaüstü güçleri var filan tamam ama bunlar ne kimsenin fikri yok. Önceki sezonlarda normal insanları yenmek için tüm ekip neler ile uğraşmıştı bu sefer sorun ondan çok daha büyük.

Malcolm'un dizide yavaş yavaş tekrar kendini göstermesi kaliteyi çok arttırıyor bence. Olaya çok farklı bir boyut katıyor. Özellikle Ra's Al Ghul olduğu şu dönemde çok farklı şeyler bile katabilir ki ben bu sezon çok kilit rol üstleneceğini düşünüyorum.

Dizinin temposu biraz düştü gibi ama şu önümüzdeki Flash'la ortak bölüm iki dizi için de tekrar bir yükseliş adımı olacaktır. İki dizide de bu sezonki kötüler gerçekten çok kötüler. Heyecanla gelecek haftayı bekliyorum okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.