12 Kasım 2015 Perşembe

Arrow 4. Sezon 6. Bölümün Ardından ( Ray In, Sara Out !! )

Sezonun en romantik bölümünün incelemesiyle karşınızdayım. İlişkiler dışında çok bir ilerleme kaydedemedik Ray'in kurtulması dışında yine de izlerken keyif aldım.

Ray'e ne olduğunu en sonunda öğrendik. Meğer deney sırasında oluşan patlama sonucu ufalmış. Bir gün bu tarz bir cümle kuracağımı hiç düşünmezdim hatta birazdan kuracağımı hiç düşünmemişimdir. Daha sonra büyütme silahıyla adı her neyse onu bulup geri büyüttüler. Bana dönüş hikayesi biraz daha heyecanlı daha uzun süreli olabilirdi gibi geliyor. 1 bölümde halledilmesi hoşuma gitmedi. Tüm bu olumsuzluklara rağmen Ray karakterini özlemişiz çok pozitiflik katıyor diziye.



Onun dışında Sara tekrar uzaklaşıyor dizide kaç oldu bilmiyorum sayalım bir isterseniz ilk olarak Oliver'la denizde kayboldu elde var bir, daha sonra suikastçi olup dizide takıldıktan sonra 2. sezon sonrası yeniden gitti elde var iki, daha sonra üçüncü sezonda öldü artık bi daha gelemez dedik elde var 3, en son olarakta ölümden geri geldi bir daha gitmez dedik yine gidiyor elde var dört. Bu sezonun henüz bitmediğini düşünürsek sezon başına 1,25 gibi bir ortalamayla diziden ayrılıp geri geliyor karakter. Şaka gibi ve benim bunun hakkında bu kadar uzun yazı yazmam daha da komik.

İlişkiler konusunda da neler oldu bir bakalım Oliver-Felicity sallantısı, Thea- Kampanya danışmanı adını unuttum kusuruma bakmasın ve en ilginci Donna-Quentin. Öyle yani çok konuşacak bir şey yok senaristler böyle uygun görmüşler ilerleyiş açısından daha duygusal-romantik sahneler.

Son olarak ise Damien Darkh hakkında hala çok az bilgiye sahibiz. Oliver'ın bu sezon adadaki hayatı ile bağlanacak ileri ki bölümlerde büyük ihtimal. En son sahnedeki şey hakkında hiç bir fikrim yok umarım diziyi karıştıracak bir şeyler çıkar. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.