18 Kasım 2015 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 7. Bölüm İncelemesi ( Haftaya Neler Olacak Nelerrrr ! )

Vize haftam başlamış olmasına rağmen yine de bir Flash incelemesiyle karşınızdayım. Allah'tan ki çok olaylı bir bölüm olmadı güzel bir inceleme yapıp bitirebileceğim.

İlk olarak hem Arrow'da hem de Flash'ta şu olayların çok kolay çözümlenmesi çok canımı sıkıyor. O kadar düşünüyorum neler olabilir neler olacak diye sonra hop bir anda her şey yoluna girmiş oluyor. Uzun metrajlı işler çevirmiyorlar nedense. Yani o kadar şey okudum bu hafta Barry'nin iyileşmesi için ama hop bir başladı bizim çocuk iyileşmiş boşa gitti her şey.



Bu bölümümüzün konuk kahramanı ilk sezondan hatırladığımız Grodd'du. Akıllı gorilimiz daha da akıllanıp şehri birbirine katınca bizimkilerin onunla mücadelesini izlemiş olduk. Ki o kısımda en çok dikkatimi çeken şey yeni Wells'in yani Harry'nin onun hakkında fazla şey bildiği oldu. Büyük ihtimal öbür dünyada da benzer bir olay yaşanmış olduğunu düşündüm ki öyle olduğunu öğrendik en sonda. Ama tüm bunlara rağmen bence Harry'nin üstündeki sır perdesi tam olarak aralanmadı. Herkes ona çok güveniyor ama ben dizinin şu ilerleyişinde ona asla inanmam. Siz de benim gibi davransanız iyi olur bence. Çünkü dizi manyaklığı hislerim bu konuda çok netler kesin çıkacak onun altından bir şeyler. HIMYM'da böyle olduğunda anne ölmüştü gerisini siz düşünün.

Aslında söylemeyecektim ama haftaya inanılmaz bir bölüm geliyor. Legends Of Today isimli bölümdeki konukları söyleyeyim ; Green Arrow, Vandal Savage ( Kötü adam ), Firestorm, Hawkman, Wally West ( yoook artık ), Captain Cold-Heat Wave, John Diggle ve Felicity daha ne olsun. Efsane olacak bu kadroyla kötü olma ihtimali yok o bölümün. Hatta bölüm isminde Legends Of Tomorrow'a atıfta bile bulunmuşlar. Büyük bir heyecanla ünümüzdeki haftayı bekliyorum okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Dipnot : Barry'ninde gazla çalışan insanlardan olduğunu gördük bu bölümde. Babası verdi gazı neler yaptı.




0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.