4 Kasım 2015 Çarşamba

The Flash 2. Sezon 5. Bölümün Ardından ( İşte Şimdi İşler Değişti !! )

Sonunda sakin bir bölüm ve bölüm incelemesiyle karşınızdayım. Ard arda yaşanan onca şeyden sonra nefes alacak ve her şeyi yerli yerine oturtacak bir bölüme ihtiyacımız vardı o da tam adıyla '' The Darkness and the Light '' oldu. Tüm bunlarla birlikte görünüşte şimdiye kadar geliştirdiğim tüm teorileri yok eden sahneleri sebebiyle biraz üzdü beni.

Bu bölümdeki düşmanımız Dünya 2 'den Zoom tarafından gönderilen  Dr. Light'tı. Kişi seçimi sebebiyle Zoom'un yapabileceği oyunlara örnek olması açısından doğru bir karakter seçilmiş düşünsenize Iris'in kopyasının geldiğini ileride efsane olabilir.



Herkesin merak ettiği YENİ Dr. Wells konusuna geçmek istiyorum. Zoom çok çok çok büyük olasılıkla bu gördüğümüz yeni Dr. Wells değil. Tüm o saçmalamalarım gerçekten saçmalık çıktı, üzgünüm. Görünen o ki yeni Dr. Wells hatta eskisiyle karışmaması için Cisco gibi bende Harry diyeceğim, Dünya 2'de kızının Zoom tarafından rehin alınması sonucu onun peşine düşmüş bir bilimadamı. Burada sıkıntılı konu şu ; Harry'nin Barry'i öldürüp Zoom'a sunarak kızını kurtarmak mı isteyeceği yoksa gerçekten Barry'e yardım edip ekip halinde Zoom'u yenmeye mi çalışacaklar. Tahminimce -kesin yanlış çıkacak özgüvenim sıfır- ilki gerçekleşecek çünkü eğer Barry'e gerçekten yardım etmek istese ona anlatırdı diye düşünüyorum. Bir de Jay'in Harry'e güvenmemesi '' iyi '' bir karakteri olmadığı konusunda bize yardımcı oluyor. Bu ikilem en azından sezonun ortasına kadar sürecektir. Geçen sezon olduğu gibi yardım edip arkasından kuyusunu kazma olaylarını göreceğimize inanıyorum.



Onun dışında ha geldi ha gelecek derken Cisco '' Vibe'' lakabını sonunda aldı. Çok merakla bekleniyordu çabuk gelmesi güzel oldu. Ayrıca Cisco'nun yeni kız arkadaşı sıradan biri değil. İsmini biraz googleyacak olursanız Hawkgirl olduğunu ve Legends of Tomorrow karakterlerinden birisi olduğunu görebileceksiniz. Unutmadan hatırlatayım LoT 2016 Ocak ayında başlıyor Firestorm'dan tutun Black Canary'ye A.T.O.M'undan Captain Cold'una kadar tanıdığımız bir çok karakter orada olacak kesinlikle kaçırılmayacak bir yapım.

Son sözlerimi Spivot karakteri hakkında söylemek istiyorum. Ben bir karakteri bu kadar kısa süre içinde ancak bu kadar sevebilirim herhalde. Tamam Iris filan falan da Spivot bin beş yüz basar açık ve net. Sonraki bölümün Zoom'lu bir bölüm olacağı hakkında ufak ip ucumla birlikte yazımı bitirmek istiyorum. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.