13 Kasım 2015 Cuma

The Big Bang Theory 9. Sezon 8. Bölümün Ardından

Yüzümde tebessümle sezonun sekizinci bölümünün incelemesini yazmaya başlıyorum. Çok çok güzel bir 20 dakikaydı. Özellikle karakterlerin eski hallerini vurgulayan sahnelerde çok güldüm.

Bu bölümün ben yine hüzünle geçeceğini düşünmüştüm açıkçası. Geçen haftaki sondan itibaren aksi de beklenmezdi zaten ama olaylar öyle olmadı. Bunun sebebi Sheldon'ın normal birisi olmaması diyebiliriz. Bu yüzden bölümün konusu da Sheldon'ın yeni kız arkadaş bulmak için Howard ve Raj'dan yardım istemesi ve sonuçları oldu. Sonuçta dahilerimizden bahsediyoruz gidip dışarıda biriyle tanışmak yerine internette yayınlayacakları testle birini bulmaya karar verdiler. Ki bu konu üstüne yapılan espriler çok çok iyiydi. Özellikle Jennifer Lawrence esprileri favorilerimdi.

Öte yandan diğer grubumuz da Amy'nin randevusunu gözetlemek için yerlerini almışlardı. O kısımda da eski manyak Berny'i görmek çok eğlenceliydi. Ama en güzel kısımlar Amy'nin yeni sevgilisinin Sheldon fanı - Sheldon Cooper mı o adam Rock Starı- çıkmasıydı.

Çok çok çok güzel bir bölümdü umarım bu sezonun yükselişi için bir basamak olur bu bölüm. Bu arada Sheldon'ın testini geçen Vanessa'yı oynayan Analeigh Tipton'ın çok fazla büyüklü küçüklü filmini izlemiştim diziye katılsa güzel olabilirdi. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.