6 Kasım 2015 Cuma

The Big Bang Theory 9. Sezon 7. Bölümün Ardından ( Sheldon :(:(:(:( !! )

Bugün cuma yani yeni TBBT günü yeeeey.

10 gün bekledik ama sezonun en iyi bölümü geldi. Genel konu Sheldon'ın Spock belgeseli adına yaptığı röportajın anlatımıydı. Bu bölüm çok farklıydı dizi adına. Hem çok güldük hem de çok üzüldük gibi oldu. Nasıl anlatsam bilmiyorum ama Sheldon karakterinin mükemmelliğini zedeliyorlar bence Amy ısrarı yüzünden. Hele son sahnede benim buradan içim acıdı.

Bu bölümün bir ayrı güzelliği de Howard ve Barnadette çiftinin sonunda çocuğa kavuşacaklarının sinyalini aldığımız sahneler oldu. Çocuk nasıl bir şey olur orası çok kuşkulu gerçi.

Onun dışında bir şeyi farkettim ki artık tüm kadronun aynı sahnede olduğu bölümleri çok az göreceğiz gibi. Her bölümde gruplara ayrılıp farklı yerlerde farklı sahneler çekiyorlar. Ben yeni bir D&D bölümüyle bunun da son bulmasını istiyorum. Gerçi Sheldon ve Amy ayrılığı bunun baya önüne geçiyor Amy olmasın o zaman farketmez.

Yazacak çok şey bulamadığım ama bir an önce Sheldon'ın düzelmesini umduğum bir inceleme oldu. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.

Not : Bölüm süreleri neden bu kadar kısaldı acaba ??


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.