28 Nisan 2016 Perşembe

The Flash 2. Sezon 19. Bölümün Ardından ( Yeni Patlama mı ?? )

Flash'ın bu sezonki en kötü bölümlerinden birinin incelemesiyle karşınızdayım. Kötü derken bence çok saçma işler olmaya başlıyor neden böyle bir yol çizdiklerini anlayamıyorum. Öncelikle geçen bölümde Barry'nin hızını öylece vermesi ve ardından bu bölümün sonunda tekrar bir parçacık hızlandırıcı patlaması yapma düşüncesi bana çok çok saçma geldi. Neden derseniz bu patlama yüzünden insanların nasıl acılar çektiğini ve dünyaya ne çeşit canavarlar yayıldığını gördük ki bu bölümde en kötüsünü gördük bence. Sırf tekrar Barry'e hızını kazandırmak için tekrar böyle bir şeye kalkışmak bence insanlara iyilikten daha çok kötülük verecektir. Daha 1 tane Zoom'la baş edemezken bu patlama sonucu ya 5 tane onun gibi manyak ortaya çıkarsa ne olacak. Ya da işler daha da karışıp çok daha kötü şeylere neden olursa ? Tamam anlıyorum dizideki diğer koşuculara güçlerini kazandırmak amacıyla yapılacak bir şeymiş gibi gözüküyor ama yine de çok mantıksız geliyor bana. Dizi olduğu için istedikleri şekilde sonuçlandırabilirler bu patlamayı o yüzden rahat hareket ediyorlar tamam ve bilim kurgu tabanlı olduğu için çok mantık aramamamız gerekse de bana olaylar çok gerçekdışı geliyor. Saatte 3.000 km hızla koşan insanlar gerçekdışı değil de bu mu diyorsanız çok büyük bir yanılgı içerisindesiniz. 3.000 km hızla koşan bir insanın olması bilim kurgudur, aklı başında 2 insanın tüm insanların hayatlarını riske atması saçmalıktır arada o fark var.



Dizinin ilerleyiş mantığından hoşlanmadığımla ilgili kısa bir paragraf yazacaktım yine destana doğru yola çıktım. Jay'in Hunter zolomon çıkması ne kadar harikaysa şu son 2 bölümde yaptıkları da o kadar büyük bir saçmalıktır bana göre. Şunu hala anlamıyorum sonunda Zoom'dan güçlü hale geliyoruz ama en ufak bir şeyde gücümüzden vazgeçiyoruz ki başka bir plan bile yok. O hız gücü öyle kolay bir şey mi ki onu durdurabilecek tek kişiyken ondan hemen vazgeçebiliyorsun. Bir de bölüm başında I am Barry Allen i am the fastest man alive deyişi artık tam bir komediye dönüşmedi mi ? Bilmiyorum bana göre şu son 2 bölüm dizinin kalitesine yakışmayacak derecede saçmalıklarla doluydu. Bu bölümdeki o manyak güçlü çocuk bu Barry'nin kafasına vursaydı ne olacaktı mesela ? Koskaca Flash bir yumruğa mı ölecekti ? Tabiki karnına vurdu çünkü bir tek orada koruma var. Bu tarz şeyler hep oluyordu ama bu son iki bölümün ardından çok fazla göze batmaya başladı.

Haftaya büyük ihtimal çılgın bir bölüm bizi bekliyor. Parçacık hızlandırıcısını patlatacaklar neler olacağını göreceğiz. Umarım bundan sonra biraz daha mantıklı şeyler olur da şu güzel diziyi benim gözümde mahvetmezler. Okuduğunuz için teşekkürler takipte kalın.


4 yorum:

  1. flash ı ne kadar savunsamda bu bölüm b.k gibiydi toparlamak zorundalar

    YanıtlaSil
  2. Ufak çapta bir parçacık hızlandırıcı olacak flashpoint paradox gibi.
    Bu bölüm gerçekten rezaletti.Son olarak şunu demek istiyorum.

    MY NAME İS BARRY ALLEN AND I M THE MOST BEATEN MAN ALİVE.

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim 2x20 ve 2x21 bölümlerinin açıklamasını ne zaman yapacaksın dört gözle bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogda var o bölümlerin incelemeleri anasayfaya gidersen bulabilirsin.

      Sil

Yorumunuz için teşekkürler.